Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
arkadaslar ben bır elde kacıncı olarak kart atacagımın kontrolunu nasıl yapabilirmyani bir elde ilk ben mi atıcam,2. mi vs ??
ilkkart.k_type==BOS olunca ilk ben mi atmıs oluyorum?
|
|
Yazar |
|
serhatserbest
AkçaY
Kayıt: 02.06.2008 |
|
cOynananEller oynanan = bilgiler->getOynananEller( bilgiler->getElSayisi() ) ;
int yerdeki_kart_sayisi = 0 ;
for( int i = 0 ; i < 4 ; i++ )
if( oynanan.kartlar[ i ].k_type != BOS )
yerdeki_kart_sayisi++ ;
if( yerdeki_kart_sayisi == 0 ) // ilk atıyorsun
if( yerdeki_kart_sayisi == 1 ) // 2. sırada atıyorsun
if( yerdeki_kart_sayisi == 2 ) // 3. sırada atıyorsun
if( yerdeki_kart_sayisi == 3 ) // son sırada atıyorsun
reader yazdi | arkadaslar ben bır elde kacıncı olarak kart atacagımın kontrolunu nasıl yapabilirmyani bir elde ilk ben mi atıcam,2. mi vs ??
ilkkart.k_type==BOS olunca ilk ben mi atmıs oluyorum?
|
Classes will dull your mind, destroy the potential for authentic creativity.
|
|
Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
for(i=0;i<=4;i++){
if(oynananEller.kartlar[i].k_type!=BOS)
yerdeki_kart_sayisi++;
}
yerdeki kart sayisini bulmak yukardaki gibi mi?
|
|
Yazar |
|
serhatserbest
AkçaY
Kayıt: 02.06.2008 |
|
evet.
ama döngünün kontrol ifadesinde <= değil < olmalı (bkz: yukarıda yazdığım kod)
kartlar dizisi 4 boyutlu çünkü
Classes will dull your mind, destroy the potential for authentic creativity.
|
|
Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
tesekkurler,<=4'ü farkında olmadan yazmısım,kodumda öyle degil ,uyardıgın için saol
|
|
Yazar |
|
iemre
Anadolu
Kayıt: 26.05.2007 |
|
Böyle birinci atıyorsun ikinci atıyorsun gibi olaylara girmeye gerek yok ki.Orda zaten yazılmış yerdeenbuyukatilan,elindeatilanvarmi,yerdemacavarmi,yerdemacaasvarmi gibi değişkenler.Bunları kontrol ederek kart atmak daha mantıklı.yedreatilanvarmi = true ise sen de elinde bu karttan daha büyüğünü atarsın olmadı elindemacavarmi değişkenini kullanarak bi maca atarsın.Maça da yok elinde o zaman herhangi bişey atarsın falan.Bence hiç birinci ikinci oyuncu muhabbetlerine girmeyin olay çok karışır.
More than one
|
|
Yazar |
|
serhatserbest
AkçaY
Kayıt: 02.06.2008 |
|
iemre yazdi | Böyle birinci atıyorsun ikinci atıyorsun gibi olaylara girmeye gerek yok ki.Orda zaten yazılmış yerdeenbuyukatilan,elindeatilanvarmi,yerdemacavarmi,yerdemacaasvarmi gibi değişkenler.Bunları kontrol ederek kart atmak daha mantıklı.yedreatilanvarmi = true ise sen de elinde bu karttan daha büyüğünü atarsın olmadı elindemacavarmi değişkenini kullanarak bi maca atarsın.Maça da yok elinde o zaman herhangi bişey atarsın falan.Bence hiç birinci ikinci oyuncu muhabbetlerine girmeyin olay çok karışır. |
öyle de olabilir tabi.
ama bence
stratejiler her durumda farklı olmalı,
örneğin son sırada atarken eli alabilecek kartlarımızdan en küçüğünü atabiliriz, büyüğünü sonraki ele saklamak için, vs...
herhangi bişey atarsak 300 puan biraz hayal olur,
amaç en iyi algoritmayı yazmaksa ayrıntıya girmek gerekiyor,
zaten keyifli bi proje olduğu için sadece ödev olarak bakmayabiliriz
Classes will dull your mind, destroy the potential for authentic creativity.
|
|
Yazar |
|
nohead
Tristram
Kayıt: 26.08.2006 |
|
rcpdmrbs yazdi | benkimim yazdi | imkansız kadar zor olsada adama bütün kağıtlar maça gelemez mi ???
bu durumda bu oyun kitlenir...
Fatal Error | yere maça çıkmasa bile elinde başka kart yoksa gönül rahatlığı ile atabilirsin. tabi bunu algoritmada ciddiye almanıza pek gerek yok. milyonda 2 bilemedin 3 defa olur. |
Sürpriz:
kart * oyuncu1::kartAt()
{
kart *fake = new kart();
fake->k_type = MACA;
fake->numeric_value = 1;
return fake ;
}
Sonuç:
Atılan her kart Maça As olunca...
Tek Elde King.
"The will of the nation" is one of those expressions which have been most profusely abused by the wily and the despotic of every age."
Alexis de Tocqueville
¨
|
|
Yazar |
|
ridaniye
antalya
Kayıt: 26.04.2006 |
|
nohead yazdi | rcpdmrbs yazdi | benkimim yazdi | imkansız kadar zor olsada adama bütün kağıtlar maça gelemez mi ???
bu durumda bu oyun kitlenir...
Fatal Error | yere maça çıkmasa bile elinde başka kart yoksa gönül rahatlığı ile atabilirsin. tabi bunu algoritmada ciddiye almanıza pek gerek yok. milyonda 2 bilemedin 3 defa olur. |
Sürpriz:
kart * oyuncu1::kartAt()
{
kart *fake = new kart();
fake->k_type = MACA;
fake->numeric_value = 1;
return fake ;
}
Sonuç:
Atılan her kart Maça As olunca...
Tek Elde King.
|
Superdi gercekten :)
Aslında masa class ı tarafından bu durumun kontrol edilmemesi yanlış geldi bana :)
Düşünüp hile bulan arkadası tebrik eder, basarilarinin dürüst oyuncu uretirken de sürmesini dilerim :P
|
|
Yazar |
|
burakkanmaz
Gaziantep
Kayıt: 02.10.2006 |
|
nohead yazdi |
Sürpriz:
kart * oyuncu1::kartAt()
{
kart *fake = new kart();
fake->k_type = MACA;
fake->numeric_value = 1;
return fake ;
}
Sonuç:
Atılan her kart Maça As olunca...
Tek Elde King.
|
Helal olsun nohead Fakat bu durumun olmaması gerekiyordu Sonuçta attığınız kartları masadaki sizin kartların birer kopyası üzerinden kontrol ediyorduk ve böyle yapınca hata verdiriyorduk ama bunun olmasına şaşırdım Demek ki burda bir açık varmış. Hocanın kontrol için kullanacağı frameworkte bu açık olmayacak ama Süpersin
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
Eksikler Kapanıyor boşyere uğraşmayın derim ben. kodda açık kalmayacak.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
cantur
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006 |
|
extreme yazdi | Eksikler Kapanıyor boşyere uğraşmayın derim ben. kodda açık kalmayacak. |
Yahu bu ne biçim framework her yeri çatlak
kurnazlık peşinde olmayın. Biz onları düzeltiriz sonra :D
Bu arada ödev teslimlerinizi
http://98.130.103.203
adresinden yapabilirsiniz. Kullanıcı adı ve şifreniz 11 haneli şekilde öğrenci numaranızdır.
listeden olmayanlar cpp@canturna.com adresine mail atabilirler.
|
|
Yazar |
|
neurorebel
Kayıt: 15.08.2007 |
|
yarın gece son sanırım bir değişiklik yok di mi ?
Do weird and difficult things.
|
|
Yazar |
|
neurorebel
Kayıt: 15.08.2007 |
|
hocam ek süre verecek misiniz ??
edit: bir de puanlama nasıl olacak ?
Do weird and difficult things.
|
|
Yazar |
|
muzaffer
istanbul
Kayıt: 05.10.2007 |
|
merhaba arkadaşlar oynadığımız el icinde kaç el aldığımızı öğrenmek icin hangi fonsiyonu kullanıyoruz.
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | | | | | |