Yazar |
|
cawres
istanbul
Kayıt: 07.01.2006 |
|
arkadaşlar belki yetiştiremediğiniz için haklı olarak yakınıyorsunuz,ama unutmayın ki o konuları aşağı yukarı herkes aynı ölçüde çalışıp öğreniyor,ee o zaman bu insanları birbirinden ayırt etmek için de başka kriterleri de ölçmek gerekiyor,o da zaman kısıtlaması..üniversite sınavında da aynı değil mi durum?hızlı olan kazanıyor..konuların hepsini yalamış yutmuş nice insanlar var ki maalesef üniversite sınavını kazanamıyorlar...neyse umarım kızmazsınız bana,belki ben de yetiştirememiş olsam aynı şeyleri söyleyecektim inşallah finalde yetiştirirsiniz
|
|
Yazar |
|
reccae
istanbul
banlandı
Kayıt: 15.02.2006 |
|
elmyra yazdi | arkadaşlar regula falsi metodunu sınavda nasıl çözdünüz?
zıt işaretli olma durumunu da göz önünde bulunduracaktık tabi de sınavdaki soruda bunu nasıl uyguladınız acaba? yapan biri warsa ... bi zahmet açıklayabilir mi |
denem yanılma saolsun
son 2 değeri verdim baktım alakasız bişey çıkıyo bende ilk değerle 3. değeri koydum
insa ettigim binanin cimentosu kelâm
|
|
Yazar |
|
reccae
istanbul
banlandı
Kayıt: 15.02.2006 |
|
cawres yazdi | arkadaşlar belki yetiştiremediğiniz için haklı olarak yakınıyorsunuz,ama unutmayın ki o konuları aşağı yukarı herkes aynı ölçüde çalışıp öğreniyor,ee o zaman bu insanları birbirinden ayırt etmek için de başka kriterleri de ölçmek gerekiyor,o da zaman kısıtlaması..üniversite sınavında da aynı değil mi durum?hızlı olan kazanıyor..konuların hepsini yalamış yutmuş nice insanlar var ki maalesef üniversite sınavını kazanamıyorlar...neyse umarım kızmazsınız bana,belki ben de yetiştirememiş olsam aynı şeyleri söyleyecektim inşallah finalde yetiştirirsiniz |
sanırım haklısın
eğer 90 dakika olsaydı kopyanın dibine vuracaktık
ama 90 dakika yapmadı diye bari 75 dakika yapsaydı
tabi hoca derste 90 dakika diyip sınavı 60 dakika yapınca ayıp oldu
insa ettigim binanin cimentosu kelâm
|
|
Yazar |
|
mmt
Kayıt: 22.01.2006 |
|
cawres yazdi | arkadaşlar belki yetiştiremediğiniz için haklı olarak yakınıyorsunuz,ama unutmayın ki o konuları aşağı yukarı herkes aynı ölçüde çalışıp öğreniyor,ee o zaman bu insanları birbirinden ayırt etmek için de başka kriterleri de ölçmek gerekiyor,o da zaman kısıtlaması..üniversite sınavında da aynı değil mi durum?hızlı olan kazanıyor..konuların hepsini yalamış yutmuş nice insanlar var ki maalesef üniversite sınavını kazanamıyorlar...neyse umarım kızmazsınız bana,belki ben de yetiştirememiş olsam aynı şeyleri söyleyecektim inşallah finalde yetiştirirsiniz |
abi anlamadığım nokta şu:
neden insanları birbirinden ayırt ediyorlar ki?? yahut sen neden öyle düşünüyorsun?
öğrenci adamın olayı bellidir, derslerini geçer diploma alır. üniversitenin olayı da bellidir, insanları ayırt etmek değil, herkese hakkıyla bir not verip, yetiştirmek..
şimdi bi derste neden öğrencileri hızlı-yavaş şeklinde ayırt etsinler ki? senin mantığını anlamadım.. dersin amacı bellidir, öğrenciyi nümerik analiz yöntemlerine aşina kılıp, onları uygulayabilecek seviyeye getirmek.. ben bunu öğrendiysem dersimi de geçerim, yavaş yahut hızlı. ama ne oluyor? öğrenci yetiştiremediği soruyu bilmesine rağmen kağıda yazamıyor ve kalıyor. bu durumda sınav dersin anlaşılıp anlaşılmadığını değil, öss deki olay gibi ne kadar pratik yapabildiğini ölçüyor ki bence bu yanlış.
sınav süresi kısa falan bunlar da bir yere kadar bahane kanımca. yapan adam her türlü yapar. sınav için hocanın verdiği süreye bir sözüm yok. sadece senin bu olaya farklı bir açıdan bakabilmen için yazdım bunları.
|
|
Yazar |
|
cawres
istanbul
Kayıt: 07.01.2006 |
|
sen olaya olması gerektiği gibi bakıyorsun dostum,bu bakış açısıyla belki de en doğru olanı söylüyorsun,sana bu konuda katılıyorum.yani ben de hayatımın her safhasında birileriyle yarıştırılmaktan zevk almıyorum,hatta bıktım usandım...çünkü yarışmak zorunda kaldığın insanlar bazen senden çok daha uygun şartlara sahip olabiliyorlar,tabi bu da seni daha başlamadan onların gerisine atıyor..bu konuda hem fikir olduğumuzu sanıyorum.ancak bir önceki mesajımda anlattığım şeyler ne yazık ki ülkemizde,evimizde,okulumuzda,iş hayatımızda(inşallah ilerde onu da yaşayacaz ;))olması gerekenler değil de şuan mevcut olanlar..hoşumuza gitse de gitmese de bizi yarıştırıyorlar,çan eğrisini en az benim kadar iyi bildiğinden şüphem yok..kısacası demem o ki sen söylediklerinde haklısın,yani öğrencinin öğrenmiş olması en önemlisi,belki toplumda sivrilmeyi isteyenler varsa o zaman başka değerlendirmelere tabi tutulmalı..ancak bu şuan olmayan bişey,belki ilerki zamanlar olur...neyse uzattım sanırım,kusura bakmayın.
|
|
Yazar |
|
pinar
ANKARA
Kayıt: 18.04.2006 |
|
konuya oguzhan hocadır yapar diyelim en iyisi..ben olasılığı tekderse bıraktım sadece bu yüzden
çawreş!! seni buralarda görmek çok güzel
Pinar ÖZTÜRK
KRON TELEKOM?N?KASYON
|
|
Yazar |
|
istanbull05
istanbull05
Kayıt: 13.10.2006 |
|
hocanın bu sınavdaki amacı hesap makinesini çabuk kullanma becerisini ölçmekti heralde...
|
|
Yazar |
|
istif
Kayıt: 31.05.2006 |
|
cawreş senin işin gucun yok muii ki bir 4 soru yetiştirdin...finalde gorecem ben seni
"gidece?in yeri söle ard?ndan gelece?im"
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | |