Yazar |
|
neurorebel
Kayıt: 15.08.2007 |
|
kart * oyuncu1::kartAt()
..
atilan = *(player1->kartAt());
masa::masa()
{
accessMasam = new accessMasaVars(this);
// dosya.dosyaAc(this);
kagitlar = new deste();
ekranim = new ekran(this);
player1 = new oyuncu1(accessMasam);
...
..
.
class oyuncu1 : public oyuncu
{
// friend class masa;
public:
int index;
oyuncu1(accessMasaVars * bilgiler_)
{
index=0;
oyuncu1/2/3/4::bilgiler bir destructor ile delete edilmiyor
ki bu tasarımda zaten edilmemeli çünkü hepsi aynı accessMasaVars verisine işaret ediyor
biraz değiştirmek lazım tasarımı
edit:
kısaca new ile oluşturduğumuz nesneleri delete edelim.
Do weird and difficult things.
|
|
Yazar |
|
cantur
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006 |
|
Projede bellek taşması hataları var ama bu bitirene kadar geçecek zaman için belleği iflas ettirmiyor. Bir çok yerde pointer yerine fonksiyonlara değişkenlerin kopyasını gönderiyoruz. Oyuncuların masaya direk olarak erişmemesi için bu gerekliydi.
Tasarımda hatalar olabilir buradan paylaşabilirsiniz .
Bu arada son teslim en geç 12 haziran gibi olacak (tahminen daha erken olur.) Ona göre erkenden yapmanızda fayda var ödevi önceki gib ekstra zaman verme imkanımız yok bu sefer.
|
|
Yazar |
|
neurorebel
Kayıt: 15.08.2007 |
|
Arkadaşların eline sağlık tabii ki herşeyden önce. C++ maalesef çok tehlikeli bir dildir. Bu problemler hiç düzeltilmese bile sorun çıkmayacağını varsayabiliriz sonuçta çok küçük bir proje ve fazla kaynak gerektirmiyor. Ama kaynak yönetimi hatalarını ortaya koyan güzel örnekler içeriyor. İlk anda bunlar gözüme çarptı. Kolay gelsin.
Do weird and difficult things.
|
|
Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
arkadaslar ben kodu calıstırdım da,anlamadıgım bisey varbu tahmınlerin oldugu bolumde ,ust kısımda oyuncu numaraları altta da yaptıgı tahmınler mı oluyo yanıöleyse nıye dogru sırayı vermıyo?
1 1 2 2 gıbı ve daha baska sıralar veriyobırı acıklarsa sevınırım...
|
|
Yazar |
|
benkimim
istanbul
Kayıt: 04.10.2007 |
|
......
:)
|
|
Yazar |
|
benkimim
istanbul
Kayıt: 04.10.2007 |
|
reader yazdi | arkadaslar ben kodu calıstırdım da,anlamadıgım bisey varbu tahmınlerin oldugu bolumde ,ust kısımda oyuncu numaraları altta da yaptıgı tahmınler mı oluyo yanıöleyse nıye dogru sırayı vermıyo?
1 1 2 2 gıbı ve daha baska sıralar veriyobırı acıklarsa sevınırım... |
kullanıcılar ikili iki gruplanmış şekilde orada yani şöyle
1.Kullanıcı , Tahmini , 2.Kullanıcı , Tahmini ,
3.Kullanıcı , Tahmini , 4.Kullanıcı , Tahmini ,
şeklinde yan yana gruplanmış 2 şer 2 şer,
Birde 10 numaralı kart göremiyorsunuz onun yerine 0 diye bir kart var :)
benim bulabildiğim ufak hatalarda bunlar (hatada değiller aslında)
:)
|
|
Yazar |
|
benkimim
istanbul
Kayıt: 04.10.2007 |
|
cantur yazdi | Projede bellek taşması hataları var ama bu bitirene kadar geçecek zaman için belleği iflas ettirmiyor. Bir çok yerde pointer yerine fonksiyonlara değişkenlerin kopyasını gönderiyoruz. Oyuncuların masaya direk olarak erişmemesi için bu gerekliydi.
Tasarımda hatalar olabilir buradan paylaşabilirsiniz .
Bu arada son teslim en geç 12 haziran gibi olacak (tahminen daha erken olur.) Ona göre erkenden yapmanızda fayda var ödevi önceki gib ekstra zaman verme imkanımız yok bu sefer.
|
Hocam bu son haftadan erken olmasın ya, zaten her dersten ödev alıyoruz nerdeyse, biraz bizide düşünün, birde şöyle birşey var, ben gibi kart oyunlarını hiç sevmeyen sıfırdan örenmesi gereken insanlar olacaktır mutlaka,
:)
|
|
Yazar |
|
safter
Kayıt: 18.04.2006 |
|
eşli batak mı :P şakasını geçtim cidden güzel bir proje bide yapmak zorunda olmayınca dahada zevkli :P yapacak arkadaslara yardımcı olabilirim kendi adıma söyliyim.. :D hadi rasgele...
q
|
|
Yazar |
|
cantur
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006 |
|
Perşembe Günü 13:00 - 15:00 arası Lab A da laboratuar yapılacaktır. Özellikle geçmiş konulardaki soruların ve son proje ile ilgili soruların cevaplanması şeklinde bir çalışma olacak. Bu nedenle gelecek arkadaşların hazırlıklı gelmesi iyi olur.
|
|
Yazar |
|
fundagulkaya
istanbul
Kayıt: 07.11.2007 |
|
hocam, lab.lar salı günü dersin saatinde yapılsa?böyle bişey mümkün müdür?
perşembe o saatlerde bazı arkadaşlarımızın ve benim discrete math. dersimiz var da..
|
|
Yazar |
|
burakkanmaz
Gaziantep
Kayıt: 02.10.2006 |
|
fundagulkaya yazdi | hocam, lab.lar salı günü dersin saatinde yapılsa?böyle bişey mümkün müdür?
perşembe o saatlerde bazı arkadaşlarımızın ve benim discrete math. dersimiz var da.. |
Normalde dersin olduğu saatte Lab A ve Lab B de ders olduğu için böyle birşey mümkün değil
|
|
Yazar |
|
cantur
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006 |
|
Dersi olupta gelemeyenler için yine perşembe günü 16:30 da lab yapacağım duyurulur.
|
|
Yazar |
|
naranja
Kraliyet Ailesinden
Kayıt: 18.10.2007 |
|
arkadaşlar bu batak projesinde ellere kart dağıtıldıktan sonra tahmin yapmak için tahmin fonksiyonu içerisinde elime gelen kartlara nasıl ulaşabilirim?
Kaybolur hayatIn tarifsiz ahengi;
Zaman bir tablodur düser duvarlardan.
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
for(int i=0;i<13;i++){
(kartlarim+i)->numeric_value;
kartlarim[i].k_type
}
iki şekildede ulaşabilirsin.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | | | | |