Konuyu görüntüle
IUCODERS FORUM > Duyurular > Okul ile ilgili > Programlama Dilleri 2 - Ödev2 (Batak simülatörü)
Yazar
burakkanmaz


avatar
Gaziantep
Kayıt: 02.10.2006
20.05.2008-11:20 #44732
nohead yazdi
 
Projenin son teslim tarihi nedir?


İlerleyen günlerde son tarihi ve nasıl teslim edileceği konusunda kesin bilgiyi verecek hocamız.peace





Yazar
neurorebel


avatar

Kayıt: 15.08.2007
23.05.2008-13:19 #44871
kart * oyuncu1::kartAt()

..

atilan = *(player1->kartAt());

shame on youshame on you


masa::masa()
{
	accessMasam = new accessMasaVars(this);

//	dosya.dosyaAc(this);
	
	kagitlar = new deste();
	ekranim = new ekran(this);
	player1 = new oyuncu1(accessMasam);

...
..
.

class oyuncu1 : public oyuncu
{
//	friend class masa;
public:
	int index;
	oyuncu1(accessMasaVars * bilgiler_)
        {
		index=0;




oyuncu1/2/3/4::bilgiler bir destructor ile delete edilmiyor
ki bu tasarımda zaten edilmemeli çünkü hepsi aynı accessMasaVars verisine işaret ediyor
biraz değiştirmek lazım tasarımı
wink


edit:
kısaca new ile oluşturduğumuz nesneleri delete edelim.angel





Do weird and difficult things.

Yazar
cantur


avatar
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006
23.05.2008-14:05 #44873
Projede bellek taşması hataları var ama bu bitirene kadar geçecek zaman için belleği iflas ettirmiyor. Bir çok yerde pointer yerine fonksiyonlara değişkenlerin kopyasını gönderiyoruz. Oyuncuların masaya direk olarak erişmemesi için bu gerekliydi.

Tasarımda hatalar olabilir buradan paylaşabilirsiniz .

Bu arada son teslim en geç 12 haziran gibi olacak (tahminen daha erken olur.) Ona göre erkenden yapmanızda fayda var ödevi önceki gib ekstra zaman verme imkanımız yok bu sefer.






Yazar
neurorebel


avatar

Kayıt: 15.08.2007
23.05.2008-14:15 #44874
Arkadaşların eline sağlık tabii ki herşeyden önce. C++ maalesef çok tehlikeli bir dildir. Bu problemler hiç düzeltilmese bile sorun çıkmayacağını varsayabiliriz sonuçta çok küçük bir proje ve fazla kaynak gerektirmiyor. Ama kaynak yönetimi hatalarını ortaya koyan güzel örnekler içeriyor. İlk anda bunlar gözüme çarptı. Kolay gelsin.coffee





Do weird and difficult things.

Yazar
reader


avatar

Kayıt: 24.12.2007
23.05.2008-16:29 #44875
arkadaslar ben kodu calıstırdım da,anlamadıgım bisey varconfusedbu tahmınlerin oldugu bolumde ,ust kısımda oyuncu numaraları altta da yaptıgı tahmınler mı oluyo yanıconfusedöleyse nıye dogru sırayı vermıyo?
1 1 2 2 gıbı ve daha baska sıralar veriyothinkingbırı acıklarsa sevınırım...





Yazar
benkimim


avatar
istanbul
Kayıt: 04.10.2007
23.05.2008-16:37 #44876
......





:)
Yazar
benkimim


avatar
istanbul
Kayıt: 04.10.2007
23.05.2008-16:39 #44877
reader yazdi
 
arkadaslar ben kodu calıstırdım da,anlamadıgım bisey varconfusedbu tahmınlerin oldugu bolumde ,ust kısımda oyuncu numaraları altta da yaptıgı tahmınler mı oluyo yanıconfusedöleyse nıye dogru sırayı vermıyo?
1 1 2 2 gıbı ve daha baska sıralar veriyothinkingbırı acıklarsa sevınırım...


kullanıcılar ikili iki gruplanmış şekilde orada yani şöyle

1.Kullanıcı , Tahmini , 2.Kullanıcı , Tahmini ,
3.Kullanıcı , Tahmini , 4.Kullanıcı , Tahmini ,

şeklinde yan yana gruplanmış 2 şer 2 şer,

Birde 10 numaralı kart göremiyorsunuz onun yerine 0 diye bir kart var :)
benim bulabildiğim ufak hatalarda bunlar (hatada değiller aslında) biggrin





:)
Yazar
benkimim


avatar
istanbul
Kayıt: 04.10.2007
23.05.2008-16:47 #44878
cantur yazdi
 
Projede bellek taşması hataları var ama bu bitirene kadar geçecek zaman için belleği iflas ettirmiyor. Bir çok yerde pointer yerine fonksiyonlara değişkenlerin kopyasını gönderiyoruz. Oyuncuların masaya direk olarak erişmemesi için bu gerekliydi.

Tasarımda hatalar olabilir buradan paylaşabilirsiniz .

Bu arada son teslim en geç 12 haziran gibi olacak (tahminen daha erken olur.) Ona göre erkenden yapmanızda fayda var ödevi önceki gib ekstra zaman verme imkanımız yok bu sefer.


Hocam bu son haftadan erken olmasın ya, zaten her dersten ödev alıyoruz nerdeyse, biraz bizide düşünün, birde şöyle birşey var, ben gibi kart oyunlarını hiç sevmeyen sıfırdan örenmesi gereken insanlar olacaktır mutlaka, silly





:)
Yazar
safter


avatar

Kayıt: 18.04.2006
23.05.2008-16:54 #44879
eşli batak mı :P şakasını geçtim cidden güzel bir proje bide yapmak zorunda olmayınca dahada zevkli :P yapacak arkadaslara yardımcı olabilirim kendi adıma söyliyim.. :D hadi rasgele...





q
Yazar
cantur


avatar
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006
28.05.2008-10:08 #45078
Perşembe Günü 13:00 - 15:00 arası Lab A da laboratuar yapılacaktır. Özellikle geçmiş konulardaki soruların ve son proje ile ilgili soruların cevaplanması şeklinde bir çalışma olacak. Bu nedenle gelecek arkadaşların hazırlıklı gelmesi iyi olur.






Yazar
fundagulkaya


avatar
istanbul
Kayıt: 07.11.2007
28.05.2008-10:43 #45081
hocam, lab.lar salı günü dersin saatinde yapılsa?böyle bişey mümkün müdür?
perşembe o saatlerde bazı arkadaşlarımızın ve benim discrete math. dersimiz var da..





Yazar
burakkanmaz


avatar
Gaziantep
Kayıt: 02.10.2006
28.05.2008-10:57 #45083
fundagulkaya yazdi
 
hocam, lab.lar salı günü dersin saatinde yapılsa?böyle bişey mümkün müdür?
perşembe o saatlerde bazı arkadaşlarımızın ve benim discrete math. dersimiz var da..


Normalde dersin olduğu saatte Lab A ve Lab B de ders olduğu için böyle birşey mümkün değil peace





Yazar
cantur


avatar
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006
28.05.2008-11:46 #45085
Dersi olupta gelemeyenler için yine perşembe günü 16:30 da lab yapacağım duyurulur.





Yazar
naranja


avatar
Kraliyet Ailesinden
Kayıt: 18.10.2007
28.05.2008-16:37 #45096
arkadaşlar bu batak projesinde ellere kart dağıtıldıktan sonra tahmin yapmak için tahmin fonksiyonu içerisinde elime gelen kartlara nasıl ulaşabilirim?





Kaybolur hayatIn tarifsiz ahengi;
Zaman bir tablodur düser duvarlardan.






Yazar
extreme


avatar
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006
28.05.2008-16:53 #45099
for(int i=0;i<13;i++){
(kartlarim+i)->numeric_value;
kartlarim[i].k_type
}


iki şekildede ulaşabilirsin.






The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com





1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Del.icio.us
Digg
Facebook
Furl
Google
Blink
Simpy
Spurl
Y! MyWeb