Konuyu görüntüle
IUCODERS FORUM > Duyurular > Okul ile ilgili > sizce bu hocalar?n amac? ne??
Yazar
halit


avatar

Kayıt: 26.02.2006
20.01.2007-22:59 #13942
bu bölümün öss puanı ne kadar düşmüş olsa da; bu bölüme giren öğrencilerin türkiye genelinde belirli bir başarıyı yakalamış olmaları şart. mesela bizim zamanımızda %2,5/3,0 gibi bir türkiye başarı sırası gerektiriyordu öss'de. şimdi düşünyorum da bu kadar seçime tabi tutulmuş öğrencilerin çoğu derste sorun yaşıyorsa ve her sene bu tekrarlanıyorsa herkesin bunu sorgulaması gerekir...

mesela bazı derslerde 150-180 kişilere varan mevcutlar oluşuyorsa (ki bu bölüm sanırım yılda 80 öğrenci alıyor)ortada bir sıkıntı var demektir.. şimdi bu kadar öğrencinin hepsi mi sorumsuz, hepsi mi yetersiz!?

şimdi bu bölümde dersler hakkıyla yapılsa, teorik sınavların yanında uygulamalarda düzenli olsa, Türkiye gerçeğine paralel şekilde (türkiyede bilgisayar mühendisliği genelde yazılımla ilgilenir) derslere ağırlık verilise kanaatim o dur ki; herkes severek okula gidecek. öğrenciler dersleri daha zevkle ve iştiyakla takip edecekler. öğretmenler, öğrenciler başarılı olunca daha da zevk alacakar.. ama şu andaki halde öğrencilerin ders geçme sıkıntıları katlanarak arttığı halde hocalar bunu görmezden geliyorsa, istedikleri kadar sınıfta bıraksalar da zorlasalarda kalite artmayacaktır. Aksine mesleki ilgisi olan öğrenciler de kendilerini geliştirecekleri yerde; sınavlarla derslerle istemeye istemeye zaman öldürdüklerini hissedeceklerdir.

bu bölümdeki öğrenci sayısının az olması aslında bir dezavantaj. öğrenci sayısı şu ankinin üç dört katı olsaydı rektörlük/ dekanlık buraya daha fazla kadro atamak zorunda kalırdı. aynı dersi veren bir kaç hoca olur; kalite ve rekabet artardı. Ayrıca teorik dersler o kadar zorlanırken, uygulama derslerine yeterince önem verilmemesi büyük hata... okulu bitirene kadar toplamda birkaç saati bilgisayar labaratuvarında gçeen insanın uzman olması ihtimali yüksek değildir. bu açıdan daha iyi bir bilgisayar alt yapısı bölüm tarafından sağlanmalı ve uygulamalarda daha çok önemsenmeli...

Kaliteyi arttırmak için öğrencileri zorlamak çözüm değil, öğrencilerin okulu severek okumalarını sağlamak lazım. okulu onlara bir eza mekanı olmaktan çıkarıp bir cazibe mekanı yapmak lazım...


şu anki durumda öğrencilerinde elbetteki eksiklikleri var. yok diyemem. ama kanaatim odur ki bölüm başkanlığının ve hocalarının eksiklikleri yanında çok daha küçük bir oranda kalır öğrencilerin eksiklikleri...

Mesaj uzun oldu, kusura bakmayın...







Yazar
batu


avatar

Kayıt: 26.12.2006
20.01.2007-23:54 #13948
Herşey paraya dayanıyor. Çok şey istiyoruz ama bilmiyoruz ki bu bölümün şu anki duruma gelmesi ne büyük zorluklarla oldu. Bölümdeki hocaların sayısı en büyük sıkıntı şu anda . Birçok sorun çözüldü aslında : laboratuvar vesayre. Ama yetmez bence daha iyisi olmalı bunun için öğrencilerin aktiv olması gerekiyor . Çözüm imza toplamak ve bizi temsil edecek biri rektörle görüşmeli. Rektörden talep edilmeli . Rektörle görüşmek için önceden randevu almalısınız. Taleplerinizi dile getirin . Hocalarımız az ve onlara çok fazla yükleniyorlar, onlar da bu yükü hafifletmek için asistanları gönderiyorlar derslere. Bizim bölüme kaynak ayrılsa ve .... aslında söylencek çok şey var .





Yazar
orhan


avatar
istanbul
admin
Kayıt: 17.11.2005
21.01.2007-00:49 #13954
ödenek oyle ha deyince alınabilen birşey değil o yuzden devltten birşey beklemeyin :)





N/A
Yazar
ozkanoncu


avatar
Istanbul
Kayıt: 08.01.2006
21.01.2007-01:33 #13962

17 yaşında Fırat Üniverstesi Teknik Eğitim Fakültesi Bilgisayar öğretmenliğine girdim. Sonra okulu bıraktım öğretmen olmak istemiyordum. Tekrar girdim sınava nasılsa İstanbul daki Bilgisayar Mühendisliklerinin hepsi iyidir düşüncesiyle 7. tercihime yazdım. Ardındanda hiç istmemekle birlikte İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi yazdım. Böyle berbat bi yere geldiğimi bilseydim 7 yıl tıp okurdum. Bu yıl ünversite hayatımın 7. yılı.Fırat üniversitesindeki ilk iki yılımı çıkarırsak (çünkü o yıllar benim farklı insanları tanıdığım yıllardı ve ne olursa olsun kazançtı kendi adıma.) geri kalan 4,5 yılımı tamamen kayıp olarak görüyorum. gelecek dönemide sayarsam 5 yıllık bir kayıp. Şimdi 1. ve 2.sınıflardaki arkadaşlara susmayın diyorum, birlik olursanız güçlü olursunuz.yoksa 2-3 yıl daha sadece gelip gidersiniz amaçsız olarak. Kaybınız ne olabilir ki. 5 yılınızı zaten kaybedeceksiniz bu bölümde. Daha başka ne kaybedebilirsiniz. Hiç bir sebep bu bölümde sayın hocalarımızın derslere teşrif etmemelerini açıklayamaz.Hiç bir sebep bu kalitesizliği açıklayamaz. Hocaların birinci görevi bize eğitim vermektir, bilimsel yayın yapmak bile bundan sonra gelir. Buraya binbir çaba sarfederek gelen, alın teri döken, ÖSS de yarış atı gibi koşturulan, psikolojik bunalıma dahi giren bizlerin suçu ne.Olanaksızlıklarmış parasızlıkmış. her derde deva olan şu matrislerin özdeğerlerinin reel kısımlarından bu bölümede bir gün bişeyler düşer inşallah.





Bozuk düzende saglam cark olmaz. Carklari degil, düzeni degistirmek gerek!!!!!!
Yazar
ender


avatar
iskenderun
Kayıt: 14.01.2006
21.01.2007-02:19 #13966
Okuldan memnun olmayıp, ben okulu bırakıp sınava yeniden hazırlanamam diyen İ.Ü Bilg. müh. öğrencileri lafım size,
Sistemden,öğretmenden şundan bundan bahsetmeyeceğim,çünkü bunlara mecbursun,değiştirmek istiyorsan buyur dene.
Okulunu sevmiyor okuduğun bölümü seviyorsan, okulumu belki bir gün severim diye boşa zaman geçirme,yoksa hayatının en güzel günlerini kendini avutmakla geçirirsin.Devletten zaten hiçbir şey bekleme o ayrı bir konu,onlar alır,vermez.Okula minumum ne kadar gelebiliyorsan o kadar gel(moralini bozmana ne gerek var,arkadaşların içinmi geliosun dışarda görüş),derslerin hepsine girmene gerek yok,verim alacağın sayılı dersler var bide yoklamaya imza atman gereken hikaye dersler.Geçmiş soruları mı bulursun,hocayı iyi analiz edip ne soracağını mı tahmin edersin,kopya mı çekersin o sana kalmış,amacın dersleri geçip kağıdını eline almak olsun,o kağıt( diploma) ciddi anlamda çok önemli.Burda çok önemli bir nokta daha var.Derslere girmeyecem de napcam diyorsan:
1.Amacın o kağıdı alıp bir köşeye koymaksa, gez toz eğlen hayatın tadını çıkar.Elbetteki diğer tercihinde de gez toz sınırını bil.
2.Kardeşim ben bölümümü seviom okuyup bişiler öğreneyim diye geldim diosan araştır,öğren,çabala(ama sakın okuldan birşey bekleme,çok beklersin).Staj yap,piyasayı araştır,bilgisayar mühendisleri ne yapıor neler yapıor.Bu çerçevede önemli konulara ağırlık ver kendince projeler yap uğraş öğren.Önemli olmadığını düşündüğün okul içi projelerini gerekirse yapma veya bir yerden kopya et ama kendi projelerini önemse.Bunlar böyle uzayıp gider ama ne anlatmak istediğimi bu şekilde düşünen anlar, okulu sevenlere saygım sonsuz,mutlu mesut bahtiyar bir hayat sürsünler,genel anlamda karamsar bir insan olmamakla beraber bu okul hakkında ileride olumlu şeylerin olacağını düşünmüyorum(bi ihtimal okulu avcılardan alıp mantıklı bir yere koymazsan) .Neyse sözün özü nasılki freelance çalışma şekli varsa sende freelance bir öğrenci ol.

Okul aşkıyla yanan insanlar sakın yanlış düşünüyorsun, bu düşüncelerle nereye kadar ilerleriz, elimizi biraz taşın,tahtanın altına koyalım felsefeleriyle gelip cevap vermeyin,yukarıda da belirttim sana saygı duyuyorum, bunlar da benim düşüncelerim.









Yazar
bloodyrayne


avatar

Kayıt: 30.03.2006
21.01.2007-03:26 #13972
ender yazdi
 
Okuldan memnun olmayıp, ben okulu bırakıp sınava yeniden hazırlanamam diyen İ.Ü Bilg. müh. öğrencileri lafım size,
Sistemden,öğretmenden şundan bundan bahsetmeyeceğim,çünkü bunlara mecbursun,değiştirmek istiyorsan buyur dene.
Okulunu sevmiyor okuduğun bölümü seviyorsan, okulumu belki bir gün severim diye boşa zaman geçirme,yoksa hayatının en güzel günlerini kendini avutmakla geçirirsin.Devletten zaten hiçbir şey bekleme o ayrı bir konu,onlar alır,vermez.Okula minumum ne kadar gelebiliyorsan o kadar gel(moralini bozmana ne gerek var,arkadaşların içinmi geliosun dışarda görüş),derslerin hepsine girmene gerek yok,verim alacağın sayılı dersler var bide yoklamaya imza atman gereken hikaye dersler.Geçmiş soruları mı bulursun,hocayı iyi analiz edip ne soracağını mı tahmin edersin,kopya mı çekersin o sana kalmış,amacın dersleri geçip kağıdını eline almak olsun,o kağıt( diploma) ciddi anlamda çok önemli.Burda çok önemli bir nokta daha var.Derslere girmeyecem de napcam diyorsan:
1.Amacın o kağıdı alıp bir köşeye koymaksa, gez toz eğlen hayatın tadını çıkar.Elbetteki diğer tercihinde de gez toz sınırını bil.
2.Kardeşim ben bölümümü seviom okuyup bişiler öğreneyim diye geldim diosan araştır,öğren,çabala(ama sakın okuldan birşey bekleme,çok beklersin).Staj yap,piyasayı araştır,bilgisayar mühendisleri ne yapıor neler yapıor.Bu çerçevede önemli konulara ağırlık ver kendince projeler yap uğraş öğren.Önemli olmadığını düşündüğün okul içi projelerini gerekirse yapma veya bir yerden kopya et ama kendi projelerini önemse.Bunlar böyle uzayıp gider ama ne anlatmak istediğimi bu şekilde düşünen anlar, okulu sevenlere saygım sonsuz,mutlu mesut bahtiyar bir hayat sürsünler,genel anlamda karamsar bir insan olmamakla beraber bu okul hakkında ileride olumlu şeylerin olacağını düşünmüyorum(bi ihtimal okulu avcılardan alıp mantıklı bir yere koymazsan) .Neyse sözün özü nasılki freelance çalışma şekli varsa sende freelance bir öğrenci ol.

Okul aşkıyla yanan insanlar sakın yanlış düşünüyorsun, bu düşüncelerle nereye kadar ilerleriz, elimizi biraz taşın,tahtanın altına koyalım felsefeleriyle gelip cevap vermeyin,yukarıda da belirttim sana saygı duyuyorum, bunlar da benim düşüncelerim.

10 numaradan olmuş ender..peace





all i need is much more pain


Yazar
thongkum


avatar
MARDIN
Kayıt: 24.11.2006
22.01.2007-00:01 #14111
walla arkadaslar belki inanmıyacaksınız ama çok degıl daha 10-15 gun once(fınal haftası oncesı) aileme bu okulu bırakıp tekrar oss ye gırmek ıstedıgımı buyuk bı cıddıyetle soledım ve gercekten de nıyetım ole ıdı laf olsun dıe solemedım,ama maalesef yanıt olumsuz oldu ve ben de daha en az 2.5 yıl bu lanet okulda kalmak zorundayım...ha derslerım nasıl mı ben ce fena degıl yanı 3 cıvarlarında gezıyo sa fena degıldır heralde ama sabrı hocanın dedıgı gıbı eger zevk almıyosan bostur...kı su an son zevk alacagım sey bu okul ve sımdı bıtse de kurtulsam dıorum kı ıssızlıge de evde oturmaya da razıyım yeterkı bıtsın dıorum...rose





....








Yazar
clairvoyant


avatar
Antalya
Kayıt: 05.05.2006
22.01.2007-00:12 #14117
thongkum yazdi
 
walla arkadaslar belki inanmıyacaksınız ama çok degıl daha 10-15 gun once(fınal haftası oncesı) aileme bu okulu bırakıp tekrar oss ye gırmek ıstedıgımı buyuk bı cıddıyetle soledım ve gercekten de nıyetım ole ıdı laf olsun dıe solemedım,ama maalesef yanıt olumsuz oldu ve ben de daha en az 2.5 yıl bu lanet okulda kalmak zorundayım...ha derslerım nasıl mı ben ce fena degıl yanı 3 cıvarlarında gezıyo sa fena degıldır heralde ama sabrı hocanın dedıgı gıbı eger zevk almıyosan bostur...kı su an son zevk alacagım sey bu okul ve sımdı bıtse de kurtulsam dıorum kı ıssızlıge de evde oturmaya da razıyım yeterkı bıtsın dıorum...rose

3 civarında geziyor ve "fena değil" diyorsun! laughing

Çoğumuza 1.80 'i geçmek iki dönemde bir nasip oluyor. worried





Let`s make this world a better place to live !

Yazar
thongkum


avatar
MARDIN
Kayıt: 24.11.2006
22.01.2007-00:31 #14120
ya gecen sene ole ıdı bu sene ole olur mu bılemem de bu sene gecen seneye gore baya bı sıkıstırıyo hocalar kannımca...ama gercekten boyle gozle gorulur bı asırı yuklenme var bıze daha bugun arkadasın yanında ders calısıyodum ...lıneer sorularını gordum sole bı bakım dedım...uc bılınmeyenlı 3 denklem verılmıs koklerı bul dıor ve benzerı sorular...lojık ten dıo karnough falan ...e yanı tamam bu kadar kolay olmamalı belkı ama en azından ogrencının gecebılecegı 50-60 puanlık soru da mı sorulmaz yane....rose





....








Yazar
clairvoyant


avatar
Antalya
Kayıt: 05.05.2006
22.01.2007-00:38 #14123
Önceden finallerde 35 puanlık basit sorular beklerdik, o bile gelmezdi.





Let`s make this world a better place to live !

Yazar
cozys


avatar
Mars
Kayıt: 09.04.2006
23.01.2007-14:30 #14269
didem yazdi
 
Arkadaşlar ben de bu konu başlığı altında şöyle bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Burda yazılanlar çözüm üretebilecek gibi durmuyo. Çünkü bahsedilen problemler bi forum başlığına sığmayacak kadar ciddi ve aşılması gerek-ki benzer sorunları ben de yaşıyorum. 4 yılını geçirdiğin bi ortamdan kim nefret etmek ister. Üstelik sorun varsa ders çalışmaktan zevk alır mı bi insan, çalışamazsa iyice batar yani. O nedenle benim önerim şudur, bütlerden sonra hoca, asistan, öğrenci herkes gelsin bir araya konuşulsun bunlar. Ve tabii ki öfkeyi kusmak, içini boşaltmak amacıyla değil. Çözüm üretmek için. Çok büyük sonuçlar çıkmaz belki. Ama Ben inanıyorum ki mutlaka bir artıyla çıkar herkes böyle bir konuşmanın ardından. Öğrenciler kendi eksiklerini görür, hocalar da bizi daha iyi anlamış olur. Bence bu farklı bir samimiyet ortamı da yaratır. Finallerle iyice yıprandık evet ama biraz pozitif enerji arkadaşlar. Ben bu önerinin dikkate alınmasını istiyorum. En azından kendi açımdan Bu kadar derslere girmişken ve çalışmışken "yahu noluyo" sorusuna cevap bulmak istiyorum. Madem sıkıntımız ortak hep birlikte cevap arayalım. Demem o ki kafamızdaki ve forumlarımızdaki soru işaretleri kalksın.


arkadaşa katılıyorum şikayet etmekle sorun çözülmüyor. çözüm üretmemiz gerek. konunun final döneminde açılmış olması bu sorunun yokluğunu göstermez. bütün dönem boyunca da söylediğimiz şeyler bunlar. zaten dönem içindede daha az katılımlı da olsa benzeri bi tartışma oldu. final haftası açılmasının malesef yanlış anlaşılması gibi bi dezavantajı var.
şahsen sınavların zor olmasından şikayetçi değilim. hatta iyi ki zorlaşıyor sınavlar. ilerde iş hayatına atıldığımızda halen şikayetçi olacakmısınız, yoksa iyi ki bizi zorlamışlar mı diyeceksiniz bir düşünün. sorun sınavların zor olması yada barajın 50 olması değil kesinlikle. sorun derslerin hakkıyla işlenmemesi ve bu konuda gerçektende bizimde bişeyler yapmamız gerekiyor. bana kalırsa bazı dersler için belirlenen ders saatleri de yetersiz ama zaten varolan saatler bile işlenmiyorken bunun çözümünü daha sonra düşünürüz.

arkadaşın önerisi eğer hocalarda kabul ederse ve bizlerde bu fırsatı hakkıyla değerlendirirsek bence iyi bi çözüm. ne olursa olsun hocalarımız belli aşamalardan geçip bi yere gelmiş insanlar. saygı çerçevesinde konuşmak gerek. aramızdan bi sözcü seçelim ve bu konuda konuşmayı hocalarımıza teklif etsin. hocalarımızın yeni mi aklınıza geldi dememesi için de dua edelim. soruna çözümsüz olarak bakmayın, hiç bir sorun çözümsüz değildir. en azından mühendis olmayı düşünen insanlarsanız bunu kabul etmeniz gerekir diye düşünüyorum.

aranızda özel ders vereniniz varmı bilmiyorum ama onlar bilirler, karşısındakinin istekle öğrendiğini hissettiğiniz sürece ders anlatmak zevklidir. ama kimi öğrencilerim oldu ki ona ders anlatmak resmen eziyetti. forumda yine bi arkadaşımız bu konuya da değinmiş bu konuda birazda kendimizde hata aramalıyız.hocalarımızla konuşursak onlarda bunu söyleyeceklerdir eminim.biz hiç derse ilgimizi gösterdikmi, hocalarımıza konuyla alakalı ciddi sorular sordukmu? bizi derste zorlamalarını talep ettikmi,hocam dersi kısa kesmeyelim dedikmi? yapılmayan lab derslerine ihtiyacımız olduğunu bizzat belirttikmi yoksa zaten yapılanlara bile tek tük mü katıldık? liseden kalma, pasif olarak dinlemeye yönelik bi tembelliğimiz var malesef. hocalarımızla bu konuyu konuşamasak bile en azından bunu yapmalıyız .öğrenmek isteyen insan hoca anlatmasada öğrenir bu ayrı mesela ama bilen birinin anlatması çok farklı bişi, birinin anlatmasıyla iki dakkada öğreniyosam kendi araştırmamla 5 dk.da öğrenirim belki. hocalarımızdan maksimum derecede faydalanmak için çaba harcamalıyız, şikayet etmek yada sorunu yoksaymak yerine. dersler verimli geçmeli ki geri kalan zamanlarımızda bu bilgilerimizi kendi çalışmalarımızla,projelerimizle,araştırmalarımızla daha da geliştirmeye fırsatımız olsun.





Yazar
extreme


avatar
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006
23.01.2007-14:48 #14270
Bu bölüme gelmeden önce hiç düşündünüzmü ben bilgisayar mühendisi olunca ne olacak diye, hiç bilgisayar tamir ettinizmi, hiç bilgisayarın kapağını açıp baktınızmı, hiç bilgisayarda yazı yazdınızmı, hiç bilgisayar kullandınızmı ???

Malesef 1. sınıfta hayatından bilgisayarı açmadan gelen arkadaşlar var, sayı az ama o arkadaşlar buraya gelmeden, sınav sonucunun belli olduğu günden beri "ne derdim vardıda buraya geldim" diyor. eminim daha önceki devirlerdende öyle öğrenciler vardır. Onlar meslek olsun diye geliyorlar bence bilgisayara gönülden bağlı değiller.

Onların gelip memnuniyetsizliklerini yazmaları herkezin öyle olduğunu göstermez. eğer bölümünüzden memnun değilseniz, sadece okul bitsin diye bekliyorsanız kaliteyi siz düşürüyorsuz...





The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com





Yazar
adaniak


avatar

Kayıt: 13.01.2007
23.01.2007-15:00 #14271
Abicim biz yeniyiz belki biraz uzağız ama liseden de hatırlıyoruz bu tür vakaları ama hiç değilse orda hocalar soracam dediğini sorardı ne bilim işte bi şekilde yapardık..ben burda daha fazla çalıştım bugünkü bmg sınavına..interruptı threadı bilmeyen mühendis olamaz denildi geçenler de ..ben bütün terimlerin mantığına kadar öğrendim..ezberlemedim ....öğrendim yalnız ben değil çalıştığımız arkadaşlar...verdiği ödevlere de baktık hani sorar diye...sitede algoritmadan soracam demiş konu olarak vermiş....o da yok...sormuş sorabileceği en kazık soruları ben bişey diyemiyorum artık....35.. mantığıda dediğinizi gibiyse uyar bize...50 barajında 6 soru soruyolarsa geçemiyosak..35 barajında 1 yaparım yoluma bakarım o zaman....





Yazar
clairvoyant


avatar
Antalya
Kayıt: 05.05.2006
23.01.2007-15:06 #14272
cozys yazdi
 

...
şahsen sınavların zor olmasından şikayetçi değilim. hatta iyi ki zorlaşıyor sınavlar. ilerde iş hayatına atıldığımızda halen şikayetçi olacakmısınız, yoksa iyi ki bizi zorlamışlar mı diyeceksiniz
...


Sınavların çok zor olmasının iş hayatında bir şeye faydası olacağına inanmıyorum. Çünkü iş hayatında elimize kalem kağıt verilip hiç bir kaynağa bakmadan bir problem çözmemiz istenmiyor. Belki zaman sıkıntısı yaşanır ama ezber sıkıntısı yaşanacağını düşünmüyorum.

Ben şahsen sınava bile karşıyım. Ödev versinler, zor olsun, detaylı olsun. Yeter ki küçük bir zaman dilimi içinde hiç bir kaynaktan yararlanamadan eziyet içinde geçen bu sınavlardan kurtulalım. Zaten öğrenciyi geliştiren sınavlar değil ödevlerdir, benim gözümde. En azından kendi üzerimde bunu gördüm. Ayrıca hoca ödev vermeden de kimsenin araştırma hevesi doruğa ulaşmıyor. Ve ödevler öyle güzel seçilmeli ki, başkalarının ödevlerini copy/paste yapanlar kolaylıkla ayıklansın.



cozys yazdi
 

...
biz hiç derse ilgimizi gösterdikmi, hocalarımıza konuyla alakalı ciddi sorular sordukmu?bizi derste zorlamalarını talep ettikmi,hocam dersi kısa kesmeyelim dedikmi? yapılmayan lab derslerine ihtiyacımız olduğunu bizzat belirttikmi yoksa zaten yapılanlara bile tek tük mü katıldık?
...

Kendimden örnek vereyim; derslerde kafama takılan her yeri sorarım, ama istediğim cevap yerine geçiştirme cevaplar aldığımda çok oldu. Bu da öğrencide soru sorma hevesini azaltan bir durum.

Ayrıca derslerin verimli geçmemesi konusunda hocalarda kabahat aramanın da bir faydası olabileceğini düşünmüyorum. Çünkü hoca sayımız belli, ders sayımız da belli. Hoca sıkıntısı çekmese idik belki dersler daha verimli geçebilirdi. Ve sınavlarda da zorlanmayabilirdik. Daha yeni yeni bazı asistan arkadaşların sayesinde bazı derslerde verim artışı oldu.





Let`s make this world a better place to live !

Yazar
gultekinm


avatar

Kayıt: 02.02.2006
23.01.2007-15:18 #14273

Çok gürültülü bir ortamda hoca öğrenciye tahammül edemez ders işleme isteği duymaz.

Elindeki notları tahtaya geçiren hocadan da öğrenci birşey beklemez. çünkü elindekinden başka birşey bilmiyor.

nasılki öğrenci ders için hazırlık yapıp derse gitmeliyse hocalarda bu şekilde gelmeli.

hocalar bunlar bizim eserlerimiz diyip çizdikleri tabloya bakmalılar ve ona göre eser oluşturmalılar...






just so tired of being me
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Del.icio.us
Digg
Facebook
Furl
Google
Blink
Simpy
Spurl
Y! MyWeb