Yazar |
|
ibrahims

ıstanbul
Kayıt: 14.12.2007 |
|
for(int c=0; c<13; c++){
for(int k=0; k<4; k++){
fprintf(di1,"%d ",bilgiler->getOynananEller(c).kartlar[k].numeric_value);
}
}
Bu kodla oynanan kağıtların değerlerini di1 ile gösterilen dosyaya yazmaya çalışıyrm.Ancak
Dosya ya baktığımda son 4 kağıdın değerinin 2sini -1 yazıyo dierleri doğru çıkıyo
|
|
Yazar |
|
extreme

Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
-1 Orada bir kart bulunmadığını gösterir. Oraya Kağıt Atıldıktan sonra değeri değişir.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
muzaffer

istanbul
Kayıt: 05.10.2007 |
|
naranja yazdi | aslında bu oyunun batakla alakası yok. bunun adı başkaydı ama hatırlamıyorum. yerdeki kağıdı geçmenin de mecburi olmaması lazım çünkü "el almaz" denen olayın gerçekleşmesi çok zayıf kalıyor. |
naranja batak nasıl oynanır anlatta öğrenelim.
el almaz okadar kolay olsaydı.100 puan verilmezdi herhalde bir oyuncuya
|
|
Yazar |
|
extreme

Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
muzaffer yazdi [quote]quote]
++
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
adaniak

Kayıt: 13.01.2007 |
|
Bu oyunun adı bataksa siz de bana öğretin...Ama masada...
|
|
Yazar |
|
naranja

Kraliyet Ailesinden
Kayıt: 18.10.2007 |
|
muzaffer yazdi | naranja yazdi | aslında bu oyunun batakla alakası yok. bunun adı başkaydı ama hatırlamıyorum. yerdeki kağıdı geçmenin de mecburi olmaması lazım çünkü "el almaz" denen olayın gerçekleşmesi çok zayıf kalıyor. |
naranja batak nasıl oynanır anlatta öğrenelim.
el almaz okadar kolay olsaydı.100 puan verilmezdi herhalde bir oyuncuya  |
herkesin bildiği ve oynadığı batak bu değil. sizin mahallede batak diye bu oynanıyordur belki ama bunun adı başka.
Kaybolur hayatIn tarifsiz ahengi;
Zaman bir tablodur düser duvarlardan.
|
|
Yazar |
|
fundagulkaya

istanbul
Kayıt: 07.11.2007 |
|
if((kartlarim+i)->k_type==1)
{
if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||11||12||13)
{
tahmin++;
}
}
böle bi kod yazdıgımda,maca As,K,Q VE J ye göre tahmini arttıracagına,her maca gördügünde tahmini arttırıyo?nedendir?ne yapmam lazım?yardıım..
|
|
Yazar |
|
memetonder

BeSnI
Kayıt: 17.05.2007 |
|
fundagulkaya yazdi |
if((kartlarim+i)->k_type==1)
{
if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||11||12||13)
{
tahmin++;
}
}
böle bi kod yazdıgımda,maca As,K,Q VE J ye göre tahmini arttıracagına,her maca gördügünde tahmini arttırıyo?nedendir?ne yapmam lazım?yardıım.. |
]
if((kartlarim+i)->k_type==MACA)
{
if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||11||12||13)
{
tahmin++;
}
}
Bide Bu şekilde dene istersen.
...
|
|
Yazar |
|
encin

Kayıt: 30.11.2007 |
|
fundagulkaya yazdi |
if((kartlarim+i)->k_type==1)
{
if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||11||12||13)
{
tahmin++;
}
}
böle bi kod yazdıgımda,maca As,K,Q VE J ye göre tahmini arttıracagına,her maca gördügünde tahmini arttırıyo?nedendir?ne yapmam lazım?yardıım.. |
ikinci if yapısındaki değer her durumda 1 olur, bu yüzden her durumda girer
şöyle kullanmalısın
if( (kartlarim + i)->numeric_value == 1 || (kartlarim + i)->numeric_value == 11 || (kartlarim + i)->numeric_value == 12 || (kartlarim + i)->numeric_value == 13 )
|
|
Yazar |
|
fundagulkaya

istanbul
Kayıt: 07.11.2007 |
|
cevaplar için teşekkürler ama yinede istedigim gibi olmadı.anlayamadım 
|
|
Yazar |
|
cantur

Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006 |
|
encinin dediğini yaptınmı. if deki kıyaslama işlemini düzeltirsen istediğin gibi çalışması lazım. 11 her zaman true'dur
|
|
Yazar |
|
fundagulkaya

istanbul
Kayıt: 07.11.2007 |
|
cantur yazdi | encinin dediğini yaptınmı. if deki kıyaslama işlemini düzeltirsen istediğin gibi çalışması lazım. 11 her zaman true'dur  |
yaptım hocam ama olmadı..
|
|
Yazar |
|
fundagulkaya

istanbul
Kayıt: 07.11.2007 |
|
numeric_value yerine value degerlerini yazdım,oldu.ama hala neden digerinin olmadıgını anlayabilmiş degilim
|
|
Yazar |
|
fundagulkaya

istanbul
Kayıt: 07.11.2007 |
|
oynananEller.kartlar[i].k_type
burda i=0 oldugunda benim attıgım kartın tipini mi verir?yoksa oyuna başlayan kişinin attıgı kartın tipini mi?
yani başlayan mı 0,ben mi?
|
|
Yazar |
|
encin

Kayıt: 30.11.2007 |
|
fundagulkaya yazdi | oynananEller.kartlar[i].k_type
burda i=0 oldugunda benim attıgım kartın tipini mi verir?yoksa oyuna başlayan kişinin attıgı kartın tipini mi?
yani başlayan mı 0,ben mi? |
sıfır sensin, sıfır başlayanı verseydi başlayan diye ayrı bir üyeye ihtiyaç olmazdı
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | | | | | |