Konuyu görüntüle
IUCODERS FORUM > Duyurular > Okul ile ilgili > Programlama Dilleri 2 - Ödev2 (Batak simülatörü)
Yazar
ibrahims


avatar
ıstanbul
Kayıt: 14.12.2007
29.05.2008-19:10 #45171

for(int c=0; c<13; c++){
for(int k=0; k<4; k++){
fprintf(di1,"%d
",bilgiler->getOynananEller(c).kartlar[k].numeric_value);
}
}
Bu kodla oynanan kağıtların değerlerini di1 ile gösterilen dosyaya yazmaya çalışıyrm.Ancak
Dosya ya baktığımda son 4 kağıdın değerinin 2sini -1 yazıyo dierleri doğru çıkıyoconfusedconfused









Yazar
extreme


avatar
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006
30.05.2008-00:22 #45185
-1 Orada bir kart bulunmadığını gösterir. Oraya Kağıt Atıldıktan sonra değeri değişir.





The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com





Yazar
muzaffer


avatar
istanbul
Kayıt: 05.10.2007
30.05.2008-01:14 #45188
naranja yazdi
 
aslında bu oyunun batakla alakası yok. bunun adı başkaydı ama hatırlamıyorum. yerdeki kağıdı geçmenin de mecburi olmaması lazım çünkü "el almaz" denen olayın gerçekleşmesi çok zayıf kalıyor.


naranja batak nasıl oynanır anlatta öğrenelim.talk to the hand
el almaz okadar kolay olsaydı.100 puan verilmezdi herhalde bir oyuncuyathinkingthinking





Yazar
extreme


avatar
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006
30.05.2008-02:37 #45189
muzaffer yazdi [quote]quote]

peace++





The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com





Yazar
adaniak


avatar

Kayıt: 13.01.2007
30.05.2008-11:53 #45194
Bu oyunun adı bataksa siz de bana öğretin...Ama masada...coffee





Yazar
naranja


avatar
Kraliyet Ailesinden
Kayıt: 18.10.2007
30.05.2008-20:57 #45204
muzaffer yazdi
 
naranja yazdi
 
aslında bu oyunun batakla alakası yok. bunun adı başkaydı ama hatırlamıyorum. yerdeki kağıdı geçmenin de mecburi olmaması lazım çünkü "el almaz" denen olayın gerçekleşmesi çok zayıf kalıyor.


naranja batak nasıl oynanır anlatta öğrenelim.talk to the hand
el almaz okadar kolay olsaydı.100 puan verilmezdi herhalde bir oyuncuyathinkingthinking


herkesin bildiği ve oynadığı batak bu değil. sizin mahallede batak diye bu oynanıyordur belki ama bunun adı başka.





Kaybolur hayatIn tarifsiz ahengi;
Zaman bir tablodur düser duvarlardan.






Yazar
fundagulkaya


avatar
istanbul
Kayıt: 07.11.2007
30.05.2008-21:04 #45205
if((kartlarim+i)->k_type==1)
		{
			if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||11||12||13)
			{
				tahmin++;
			}
		}

böle bi kod yazdıgımda,maca As,K,Q VE J ye göre tahmini arttıracagına,her maca gördügünde tahmini arttırıyo?nedendir?ne yapmam lazım?yardıım..





Yazar
memetonder


avatar
BeSnI
Kayıt: 17.05.2007
30.05.2008-21:58 #45206
fundagulkaya yazdi
 
if((kartlarim+i)->k_type==1)
		{
			if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||11||12||13)
			{
				tahmin++;
			}
		}

böle bi kod yazdıgımda,maca As,K,Q VE J ye göre tahmini arttıracagına,her maca gördügünde tahmini arttırıyo?nedendir?ne yapmam lazım?yardıım..


]
if((kartlarim+i)->k_type==MACA)
		{
			if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||11||12||13)
			{
				tahmin++;
			}
		}
Bide Bu şekilde dene istersen.






...









Yazar
encin


avatar

Kayıt: 30.11.2007
30.05.2008-22:13 #45210
fundagulkaya yazdi
 
if((kartlarim+i)->k_type==1)
		{
			if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||11||12||13)
			{
				tahmin++;
			}
		}

böle bi kod yazdıgımda,maca As,K,Q VE J ye göre tahmini arttıracagına,her maca gördügünde tahmini arttırıyo?nedendir?ne yapmam lazım?yardıım..


ikinci if yapısındaki değer her durumda 1 olur, bu yüzden her durumda girer

şöyle kullanmalısın

if( (kartlarim + i)->numeric_value == 1 || (kartlarim + i)->numeric_value == 11 || (kartlarim + i)->numeric_value == 12 || (kartlarim + i)->numeric_value == 13 )












Yazar
fundagulkaya


avatar
istanbul
Kayıt: 07.11.2007
30.05.2008-23:20 #45215
cevaplar için teşekkürler ama yinede istedigim gibi olmadı.anlayamadım confusedsad





Yazar
cantur


avatar
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006
30.05.2008-23:56 #45218
encinin dediğini yaptınmı. if deki kıyaslama işlemini düzeltirsen istediğin gibi çalışması lazım. 11 her zaman true'dur smile





Yazar
fundagulkaya


avatar
istanbul
Kayıt: 07.11.2007
30.05.2008-23:59 #45220
cantur yazdi
 
encinin dediğini yaptınmı. if deki kıyaslama işlemini düzeltirsen istediğin gibi çalışması lazım. 11 her zaman true'dur smile

yaptım hocam ama olmadı..





Yazar
fundagulkaya


avatar
istanbul
Kayıt: 07.11.2007
31.05.2008-00:20 #45221
numeric_value yerine value degerlerini yazdım,oldu.ama hala neden digerinin olmadıgını anlayabilmiş degilim





Yazar
fundagulkaya


avatar
istanbul
Kayıt: 07.11.2007
31.05.2008-02:01 #45224
oynananEller.kartlar[i].k_type

burda i=0 oldugunda benim attıgım kartın tipini mi verir?yoksa oyuna başlayan kişinin attıgı kartın tipini mi?
yani başlayan mı 0,ben mi?





Yazar
encin


avatar

Kayıt: 30.11.2007
31.05.2008-03:42 #45226
fundagulkaya yazdi
 
oynananEller.kartlar[i].k_type

burda i=0 oldugunda benim attıgım kartın tipini mi verir?yoksa oyuna başlayan kişinin attıgı kartın tipini mi?
yani başlayan mı 0,ben mi?


sıfır sensin, sıfır başlayanı verseydi başlayan diye ayrı bir üyeye ihtiyaç olmazdı












1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Del.icio.us
Digg
Facebook
Furl
Google
Blink
Simpy
Spurl
Y! MyWeb