Yazar |
|
reccae
istanbul
banlandı
Kayıt: 15.02.2006 |
|
burakkanmaz yazdi | Yalnız şöyle birşey yapılırsa çok ciddi sesi duyulur.
Herkes aynı dilekçeyi tek tek imzalayıp (150-200 kişi, 150-200 tane dilekçeyi) öğrenci işlerine verirse okul yönetimi hepsine tek tek cevap vermekte zorunlu olduğu için öylece kitlenip kalırlar |
ddos yapalım diyosun yani
insa ettigim binanin cimentosu kelâm
|
|
Yazar |
|
real
Gelecekten
Kayıt: 18.11.2006 |
|
burakkanmaz yazdi | real yazdi |
acaba soyle, bolumde bir orgutlenmeyle(tum bolumun imzaladigi dilekce ile falan)-hatta fakulte desek gene olur binlerce adam, binlerce imza yapar- su acayip sistemde bir kac seyin degismesi(duzelmesi) icin birseyler yapilabilirmi ? |
Bölüm öğrenci temsilcisi olarak Önder Canbolat (Müh.Fak.Temsilcisi) ile fakülte yönetiminin olduğu birkaç toplantıya katıldım.
Biz sorunları söyledikçe, hemen bahane buluyorlar. Yok maddi yetersizlik, yok rektörün kararı, yok beyazıt yönetiminin etkisi.. Yani ben bu durumu gördükten sonra bu okula lanet etmeye başladım. Çünkü bu okul, bu düzen, bu zihin böyle yıllarca devam eder kimse değiştiremez. 1000 değil 10.000 imza toplansa da emin olun bahane bulunulup gündemden atılacaktır bizim isteğimiz. Ne yazık ki durum bu kadar acı. |
rektor yakinda degisiyor :)
birde yeni rektorde sansimizi deneriz :) belli mi olur belki de gercekten bir degisim baslamistir :)
"Yok imza mimza..."
|
|
Yazar |
|
real
Gelecekten
Kayıt: 18.11.2006 |
|
burakkanmaz yazdi | Yalnız şöyle birşey yapılırsa çok ciddi sesi duyulur.
Herkes aynı dilekçeyi tek tek imzalayıp (150-200 kişi, 150-200 tane dilekçeyi) öğrenci işlerine verirse okul yönetimi hepsine tek tek cevap vermekte zorunlu olduğu için öylece kitlenip kalırlar.
Ama hiç bir çözüm olmaz orası da ayrı. Sadece okul yönetimini bir süre tüm işlerden alıkoymuş oluruz. |
tamam ben varim ;)
hatta dilekce klupte durur gelir herkes bir cikti alir tarihi yazar imzalar verir ogrenci islerine :) sayida baya olur 200de kalmaz herhalde,
ama bu sistem sadece fakultede degil tum universitede boyle, yani diger fakultelerde de ayni sistem var, aslinda direk rektorluge yazilsa daha iyi olur.
"Yok imza mimza..."
|
|
Yazar |
|
emisceu
banlandı
Kayıt: 13.01.2009 |
|
Ben varım..
|
|
Yazar |
|
concordia
Kayıt: 14.02.2007 |
|
ben de varım.ayrıca yanlış bilmiyorsam sınıfın %80'inden fazlası kalmışsa itiraz etme hakkımız var.
|
|
Yazar |
|
emisceu
banlandı
Kayıt: 13.01.2009 |
|
concordia yazdi | ben de varım.ayrıca yanlış bilmiyorsam sınıfın %80'inden fazlası kalmışsa itiraz etme hakkımız var. |
Öyle bi Tüzük varmı.Varsa edelim abi.Bu bölümde sesimizi çıkarmazsak hiç bir şey değişmez.
|
|
Yazar |
|
keox17
ist
Kayıt: 27.06.2006 |
|
burakkanmaz yazdi | Bugün okuldaydım,
Sık sık hocaya gidip soruyorduk sınavı.
Önce sınavları okumayı bitirdiğini söyledi. Sonra gittiğimizde, sonuçlar çok kötü kağıtları tekrar okuyup yükselteceğini söyledi. Sonra sonuçlar asıldı. Bu gördüğümüz sonuçlar biraz daha düzeltilmiş hali yani. Bilmenizi istedim. Yani burada gelipte hakkıyla 50 alıp geçtiğini sananlar kendilerini çok bilen sanmasınlar. Hoca 3-5 kişiyi geçirmek istedi ve şans size güldü. Ha 60-70 le geçen varsa o hakkıyla geçmiştir diyeceğim ama yok.
Artık şu lanet okuldan bir an önce mezun olup gitmek ilk amacım. Ah keşke geçiş yapma imkanım olsa da başka okula geçiş yapsam.. |
Burakcim acele etme dur daha 2 :( bizim 3 oldu hersene hersene 20-40 arasi alip kaliyorum olmadi 45 veriyor birakiyor kroniklesti anliyacaginiz. Artik Kagidin uzerinden Ahmet Sertbas yazinca icim urperir hale geldi heralde kalirim dusuncesi ile. Okulu sadece bu yuzden uzatirsam gercekten uzulecegim. Baska okullarda bu dersi keske verselerde bi daha ortalama yapsak derlerken neden bizde bole bi durum var anlamiyorum. Bu ders circuit ten, algoritmadan, kriptodan daha mi zoor yani . bilmiyorum ya hayirlisi gene elimizden geleni deneyecegiz.
|
|
Yazar |
|
burakkanmaz
Gaziantep
Kayıt: 02.10.2006 |
|
concordia yazdi | ben de varım.ayrıca yanlış bilmiyorsam sınıfın %80'inden fazlası kalmışsa itiraz etme hakkımız var. |
Tüzükte böyle bir durum yok maalesef. Tüzüğün çok açığı var aslında, hocaları mahkemelik edecek kadar. Tüzüğe aykırı hareket eden hocaların başında Nusret Hoca geliyor. Ama işte mezun olamama durumu var. Ah ahh..
|
|
Yazar |
|
medd
İstanbul
Kayıt: 19.02.2007 |
|
burakkanmaz yazdi | Ama işte mezun olamama durumu var. Ah ahh.. |
mezun olsak da kurtulsak değilmi; ÖSS tercihlerinde yaptığımız bu büyük(büsbüyük) hatayı telafi edebilsek ....
|
|
Yazar |
|
nohead
Tristram
Kayıt: 26.08.2006 |
|
Martin Luther King bugün burada olsa şöyle bişeyler derdi heralde;
"I have a dream today.
I have a dream that one day every lesson shall be learned, every midterm and final exam shall be graded over 60, the rough exams will be made plain, and the crooked system will be made straight, and the glory of the Lord shall be revealed, and all flesh shall see it together.
This is our hope. This is the faith that I go forward to future with. With this faith we will be able to hew out of the mountain of despair a stone of hope. With this faith we will be able to transform the jangling discords of our computer science division into a beautiful symphony of brotherhood. With this faith we will be able to work together, to pray together, to struggle together, to go to Prof. Ahmet Sertbas's room together, to stand up for freedom together, knowing that we will be graduated one day."
"The will of the nation" is one of those expressions which have been most profusely abused by the wily and the despotic of every age."
Alexis de Tocqueville
¨
|
|
Yazar |
|
fenerista
Istanbul
Kayıt: 27.11.2006 |
|
nohead yazdi | Martin Luther King bugün burada olsa şöyle bişeyler derdi heralde;
"I have a dream today.
I have a dream that one day every lesson shall be learned, every midterm and final exam shall be graded over 60, the rough exams will be made plain, and the crooked system will be made straight, and the glory of the Lord shall be revealed, and all flesh shall see it together.
This is our hope. This is the faith that I go forward to future with. With this faith we will be able to hew out of the mountain of despair a stone of hope. With this faith we will be able to transform the jangling discords of our computer science division into a beautiful symphony of brotherhood. With this faith we will be able to work together, to pray together, to struggle together, to go to Prof. Ahmet Sertbas's room together, to stand up for freedom together, knowing that we will be graduated one day." |
Logitech lojik
Oktay,
Thk you!
|
|
Yazar |
|
cokelek
MALATYA
Kayıt: 11.07.2006 |
|
medd yazdi | burakkanmaz yazdi | Ama işte mezun olamama durumu var. Ah ahh.. |
mezun olsak da kurtulsak değilmi; ÖSS tercihlerinde yaptığımız bu büyük(büsbüyük) hatayı telafi edebilsek .... |
son 10-15 saniyede tercih formuna İnönü tıp fakültesini silip yerine burayı yazdığım ("tıp fakültesi 6 yıl, 6 yıl çekilir mi" düşüncesiye) güne lanet olsun.. hazırlık dahil 5. senem bu.. şafak da bayağı karanlık. bakalım 7 mi olur 8 mi :(
|
|
Yazar |
|
isldes
Yetistirme Yurdu
Kayıt: 01.02.2007 |
|
fundagulkaya yazdi | Allah büte gircek olanlara yardım etsin |
Amin.
Mind over water.
|
|
Yazar |
|
bilgin
Istanbul
Kayıt: 16.10.2007 |
|
Eğitimin her kademesinde öğrencilik yaptım ve öğrencilik hayatımda birçok ilki yaşatan ders oldu bu ders. Duyduğumda fıkra sanacağım, bu dersle ilgili olarak gerçek hayatta yaşandığını gördüğüm birçok olay oldu. Bir ders hakkında hiç düşünmediğim ve düşünmek istemediğim şeyleri düşünmeme sebep olan ders. Geçen-kalan sayısına girmeme gerek yok. Sonucun değişmeyeceğini bir kez daha anladık burda konuşulanlardan. Ben yine bizim üniversitenin Matematik bölümünde geçen sayısı olarak bakıldığında bundan daha kötü bir tablo gördüm. Geomterik Diferansiyel dersinden geçen dönem sadece bir kişi geçmiş ama burda sınava giren sayısı çok daha fazla ve süreklilik var her sene. Ders için ayarlanacak yer(ler)i ben de her sene merak etmeye başladım. Bilgisayar Lojiği Temelleri'ne geçen dönem giren arkadaşlar görmüştür kalabalığı.
http://www.bilisimdergi.com
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | | | | |