Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
fundagulkaya yazdi |
if((kartlarim+i)->k_type==1)
{
if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||11||12||13)
{
tahmin++;
}
}
böle bi kod yazdıgımda,maca As,K,Q VE J ye göre tahmini arttıracagına,her maca gördügünde tahmini arttırıyo?nedendir?ne yapmam lazım?yardıım.. |
Ben böyle bir yapı ilk defa görüyorum. bende aynı fonksyondan yazdım bi tane ama ayrı ayrı değerlendirdim
if((kartlarim+i)->numeric_value== 1||((kartlarim+i)->numeric_value==11||((kartlarim+i)->numeric_value==12||((kartlarim+i)->numeric_value==13)
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
int oyuncu2::tahminYap()
{
int i,j=0;
for(i=0;i<13;i++){
if(((kartlarim+i)->numeric_value==1)|((kartlarim+i)->numeric_value==13)|((kartlarim+i)->numeric_value==12))
j++;
}
return j;
}
Bu çalışıyo. Ama maça için ayrı kontrol yapmak istersen int oyuncu2::tahminYap()
{
int i,j=0;
for(i=0;i<13;i++){
if((kartlarim+i)->k_type!=MACA)
continue;
if(((kartlarim+i)->numeric_value==1)|((kartlarim+i)->numeric_value==13)|((kartlarim+i)->numeric_value==12))
j++;
}
return j;
}
yapabilirsin.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
encin yazdi |
sıfır sensin, sıfır başlayanı verseydi başlayan diye ayrı bir üyeye ihtiyaç olmazdı |
Diyelimki ben bütün oyuncuların attığı kağıtları ayrı ayrı incelemek istiyorum. 5 el önce x kişinin hangi kağıdı attığı bilmeliyim. O zaman 5 el önce hangi oyunculun başladığınıda tutmalıyım değişken olarak. yani 0 başlayan. ama 0 kim. 10 oyun x 13 el. 130 boyutlu bir dizi tutmam gerekirdi. Bence fazladan kirlilik olur. Ayrıca her seferinde o dizi üzerinde gezinmek zaman kaybettirir.
Bence sadece eleştirmek için birşeyler yazma. Hata çok fazla tabiki ama kodlar open source. Sende düzeltebilirsin istersen.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
encin
Kayıt: 30.11.2007 |
|
extreme yazdi | encin yazdi |
sıfır sensin, sıfır başlayanı verseydi başlayan diye ayrı bir üyeye ihtiyaç olmazdı |
Diyelimki ben bütün oyuncuların attığı kağıtları ayrı ayrı incelemek istiyorum. 5 el önce x kişinin hangi kağıdı attığı bilmeliyim. O zaman 5 el önce hangi oyunculun başladığınıda tutmalıyım değişken olarak. yani 0 başlayan. ama 0 kim. 10 oyun x 13 el. 130 boyutlu bir dizi tutmam gerekirdi. Bence fazladan kirlilik olur. Ayrıca her seferinde o dizi üzerinde gezinmek zaman kaybettirir.
Bence sadece eleştirmek için birşeyler yazma. Hata çok fazla tabiki ama kodlar open source. Sende düzeltebilirsin istersen. |
dediğimi anlamamışsın.
mantıklı düşünemiyorsan yazılanları tekrar okumalısın
bu laf sokma çabası da nedir anlamadım, yardım etmek için yazdım ve bu da çok açık,
yazdıklarımda da bir tane hata gösterebilirsen daha bu başlığa yazmıycam, zaten basit bir ödev
Serhat
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
encin yazdi |
dediğimi anlamamışsın.
mantıklı düşünemiyorsan yazılanları tekrar okumalısın
Serhat |
++
bende zaten senin kodunda hata var demedim. projede hata var dedim.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
marakana
Kayıt: 08.03.2007 |
|
extreme yazdi
| Elinde daha büyüğü varsa yerde atılan en büyük kartı geçmek mecburi. |
oynanmakta olan elde; atılmış kartların en büyüğüne nasıl ulaşabilirim.
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
marakana yazdi | extreme yazdi
| Elinde daha büyüğü varsa yerde atılan en büyük kartı geçmek mecburi. |
oynanmakta olan elde; atılmış kartların en büyüğüne nasıl ulaşabilirim.
|
for(i=0;i<4;i++){
if(oynananEller->kartlar[i].k_type==ilkkart.k_type){
if(oynananEller->kartlar[i].numeric_value==1)
yerdeatilanasvarmi=true;
if(oynananEller->kartlar[i].numeric_value>yerdeenbuyukatilan)
yerdeenbuyukatilan=oynananEller->kartlar[i].numeric_value; yerdeatilanvarmi=true;
}
if(oynananEller->kartlar[i].k_type==MACA){
if(oynananEller->kartlar[i].numeric_value==1)
yerdemacaasvarmi=true;
if(oynananEller->kartlar[i].numeric_value>yerdeenbuyukmaca)
yerdeenbuyukmaca=oynananEller->kartlar[i].numeric_value;
yerdemacavarmi=true;
}
if(oynananEller->kartlar[i].k_type!=BOS)
j++;
}
yerdeenbuyukatilan=oynananEller->kartlar[i].numeric_value;
Burda belirleniyo.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
fundagulkaya
istanbul
Kayıt: 07.11.2007 |
|
şimdi,maca koz oldugu için en degerli kart.Peki diger 3 türün birbirine karsı üstünlügü var mı??
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
Yok. Yerde Maça yoksa 4 Kağıttan ilk atılanın cinsinden en büyük alır. As 'in id si 1 olduğu için onun için ayrı kontrol yazmalısın.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
ibrahims
ıstanbul
Kayıt: 14.12.2007 |
|
tahmine dikkat
hata ne olaki?
|
|
Yazar |
|
marakana
Kayıt: 08.03.2007 |
|
ibrahims yazdi
| tahmine dikkat
hata ne olaki? |
bende yapmıştım bu hatayı.tahmine sıfır ilk değerini atamayı unutmuşsun sanırım
|
|
Yazar |
|
ibrahims
ıstanbul
Kayıt: 14.12.2007 |
|
resim görünmüyo ama
hata şu : tahmin sayısı farklı oluyo aldığım puan ona uyan bişey olmuyo
mesela 4 diyo 41 oluyo ya sonra tekrar 4 diyo 82 oluyo ama 82 de kalıyo ilerlemiyo düşmüyoda
|
|
Yazar |
|
ibrahims
ıstanbul
Kayıt: 14.12.2007 |
|
marakana yazdi | ibrahims yazdi
| tahmine dikkat
hata ne olaki? |
bende yapmıştım bu hatayı.tahmine sıfır ilk değerini atamayı unutmuşsun sanırım |
teşekkürler ilk o hatayı da yapmıştım. Ama bu farklı.
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
ibrahims yazdi | resim görünmüyo ama
hata şu : tahmin sayısı farklı oluyo aldığım puan ona uyan bişey olmuyo
mesela 4 diyo 41 oluyo ya sonra tekrar 4 diyo 82 oluyo ama 82 de kalıyo ilerlemiyo düşmüyoda |
O nasıl yaaa
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
ibrahims
ıstanbul
Kayıt: 14.12.2007 |
|
Pardon yaa
maca sayisini tuttuğum değişkene ilk değer vermemişim ondan mış.
ilk değeri verdim 302 aldım rekorum .........
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | | | | | |