Yazar |
|
blackout
Kayıt: 11.12.2008 |
|
cokelek yazdi | son 10-15 saniyede tercih formuna İnönü tıp fakültesini silip yerine burayı yazdığım ("tıp fakültesi 6 yıl, 6 yıl çekilir mi" düşüncesiye) güne lanet olsun.. hazırlık dahil 5. senem bu.. şafak da bayağı karanlık. bakalım 7 mi olur 8 mi :( |
şafak yok, gömdük!
bu bölümü okumayı çocukluğumdan beri istememe, bu bölümü bilinçli olarak seçmeme ve bu mesleği sevmeme rağmen; hayatımın en kötü dönemini şu lanet olası üniversite yaşattı bana. ömrümü yedi bitirdi...
|
|
Yazar |
|
nightfall
Kahramanmaras
Kayıt: 18.11.2007 |
|
muamma yazdi | arkadaşlar lojiği geçmekle herşey bitmiyo daha mimari var ücüncü sınıfta
onun gecme taktiği basit tek derse bırakmak |
ikinci dönem başlamadan korkutma bizi,Allah yardımcımız olsun vallaaa...
Dunyanin tek madalyali sehri KAHRAMANMARAS...
FENERLI OLUNMAZ FENERLI DOGULUR!!!
|
|
Yazar |
|
cozys
Mars
Kayıt: 09.04.2006 |
|
moralimi bozmayın bu sene okulu bitirmek zorundayım :(
ne lojik ne de mimari, ikisi de itü mühendislik mezunu ve başarı endeksli bir anne babaya neden mezun olamadığımı anlatmaktan daha zor olamaz dimi ?
fazla mı iyimserim?
|
|
Yazar |
|
pierini
Kayıt: 05.02.2007 |
|
bymsk yazdi | AA = 2^1=2
BA = 2^2=4
BB = 2^3=8
ancak bir lojik sınavı sonuçarı böyle olur
|
Ahmet hocanın yerinde olsam bymsk'yı ötelerim...
Bu tespiti yapabilip nasıl kalır ya insan
kaldığını düşünmüyor,logic düşünüyor adam
Ayrıca Ahmet hocanın sınıftan birisine garezi var ama iki yıldır bulamadım o kişiyi
o kişiyi bulup ihmal edersek hocayı yumuşatabiliriz biraz daha, en azından yarı yarıya geçirir bizi..
işin şakası bir yana, hadi bütün hata bizde diyelim,yıllardır kalama oranı bu derece yüksek
olan bi ders için, en azından soru çözülmesi babında bir uygulama dersi neden yok çözmüş değilim...fethullah hoca gelsin final bütteki çok hücreli sorulardan çözsün...
vize+final+büt toplamda 15 soru çözüyoruz!
derste çözülen soru sayısı buna nazaran hem çok az,
hem de derste çözülen sorular sınavdakilerin yanında tek hücreli amip gibi kalıyorr...
never stop # if you run
never attempt # if you stop
|
|
Yazar |
|
deadboy
Kayıt: 29.11.2007 |
|
Lojik=Amip
|
|
Yazar |
|
pierini
Kayıt: 05.02.2007 |
|
deadboy yazdi
never stop # if you run
never attempt # if you stop
|
|
Yazar |
|
ramcho
denizli
Kayıt: 02.10.2006 |
|
Ahmet hocanın bu forumu okuyup okumadığını merak ediyorum şahsen..Okuyorsa yada okusaydı nasıl bir tepki verirdi acaba?
a-)Benim dersimin en zor ders olduğunu yine anlattım onlara
b-)çalışmazsanız geçemezsiniz tabi
c-)buraya yazacağınıza oturun lojik çalışın
d-)oo benim yüzümden okulu bırakmayı bile düşünenler varmış(burak)..Onlara hayatın zorluğunu öğretiyorum
e-)2 saat içinde forumda 5 sayfaya ulaştık bu yıl daha iyi gidiyoruz
Bence okumuyor bi çıktı alalımda odasına bırakalım bence..Belki gecmek için bi tavsiyede bulunur.
Büte girecek arkadaşlara başarılar diliyorum
lojik insana neler düşündürüyor
|
AA = 2^1=2
BA = 2^2=4
BB = 2^3=8
|
|
derste çözülen sorular sınavdakilerin yanında tek hücreli amip gibi kalıyorr...
|
|
|
Yazar |
|
stical
Antakya
Kayıt: 12.12.2007 |
|
deadboy yazdi
kesinlikle hocanın derste çözdüğü sorular sınavdakilere nazaran tek hücreli kalıyor
arkadaşlar inşallah bütten geçersiniz. bu dersi bilmek yetmiyor sadece. biraz da şans gerekiyor. allah yardımcınız olsun
never say die!!
|
|
Yazar |
|
pierini
Kayıt: 05.02.2007 |
|
teşekkürler arkadaşlarr...saolun
ramcho yazdi | Ahmet hocanın bu forumu okuyup okumadığını merak ediyorum şahsen..Okuyorsa yada okusaydı nasıl bir tepki verirdi acaba?
c-)buraya yazacağınıza oturun lojik çalışın
|
şahsı münferidleri bizzati bu sayfası nizami olarak takip ediyorlarsa
kendilerinden lutüfta bulunmalarını rica edeceğim;
bütsin artık bu çileeeee....
daha güzel sevgi dolu bir dünya için batsın bu lojik...
never stop # if you run
never attempt # if you stop
|
|
Yazar |
|
cozys
Mars
Kayıt: 09.04.2006 |
|
pierini yazdi | daha güzel sevgi dolu bir dünya için batsın bu lojik... |
+1
+ mimari
ben sevgili hocamıza seneye bir sınav kağıdı fazla okutmamak için çalışmalarıma başladım bilginize
|
|
Yazar |
|
akgulozkan
istanbul
Kayıt: 12.12.2006 |
|
bymsk yazdi | AA = 2^1=2
BA = 2^2=4
BB = 2^3=8
ancak bir lojik sınavı sonuçarı böyle olur
|
Herşeyi gördüm
Dün ben sunum yaparken selçuk hoca geldi notla ilgili bişey söyledi. Ahmet hoca da 15 alan 2002 girişli birinin notunu girdi dağılım önce 2 AA 3 BA 9 BB idi. notu girdi yukarıdaki hali aldı. Baktı ki olay öğrencilerin lehine not öyle kaldı. Yanı bu aslında biraz kontrollü gibi bişe öğrencinin aleyhnde olsa belki 15 notu 0 olabilirdi. sanırsam 0 değerlendirmeye alınmıo Neyse hoca yanlış bişe yapmadığı için bunu söylemekte sakınca görmüyorum.
!!!NOT: Arkadaşlar notla ilgili konuşmalar yapılırken ben odadaydım ve geçen arkadaşların bir kısmının notları yükseltilmiş. Vize notu düşürülüp final notu yükseltilmiş (45 alan gibi, 50 ler öyle sanırım ) Yani bence olay işi kavrayıp kavramamakla alakalı, hoca elinden gelen yardımı yapmış . Vizesi 30 finali 30 olan adamın da geçmesi mantıklı değil. Neyse çok konuştum heralde.. Ama gerçekler bunlar
|
|
Yazar |
|
bymsk
random
Kayıt: 17.11.2007 |
|
akgulozkan yazdi | bymsk yazdi | AA = 2^1=2
BA = 2^2=4
BB = 2^3=8
ancak bir lojik sınavı sonuçarı böyle olur
|
Herşeyi gördüm
Dün ben sunum yaparken selçuk hoca geldi notla ilgili bişey söyledi. Ahmet hoca da 15 alan 2002 girişli birinin notunu girdi dağılım önce 2 AA 3 BA 9 BB idi. notu girdi yukarıdaki hali aldı. Baktı ki olay öğrencilerin lehine not öyle kaldı. Yanı bu aslında biraz kontrollü gibi bişe öğrencinin aleyhnde olsa belki 15 notu 0 olabilirdi. sanırsam 0 değerlendirmeye alınmıo Neyse hoca yanlış bişe yapmadığı için bunu söylemekte sakınca görmüyorum.
!!!NOT: Arkadaşlar notla ilgili konuşmalar yapılırken ben odadaydım ve geçen arkadaşların bir kısmının notları yükseltilmiş. Vize notu düşürülüp final notu yükseltilmiş (45 alan gibi, 50 ler öyle sanırım ) Yani bence olay işi kavrayıp kavramamakla alakalı, hoca elinden gelen yardımı yapmış . Vizesi 30 finali 30 olan adamın da geçmesi mantıklı değil. Neyse çok konuştum heralde.. Ama gerçekler bunlar |
Anlamıştım zaten bilinçli yapıldığını
Life is too short to remove USB safely!
|
|
Yazar |
|
hllgnc
afyon
Kayıt: 02.04.2007 |
|
selam,
ben de dersi defalarca aldım. benim mühendislik yeteneğime çok şey katan bu derslerden kaldığımı duyan diğer üniversite b.m bölümü öğrencileri bilmem neresiyle gülüyor.
bölümün en çok öğrenci bırakan dersleri :
linear algebra
circuit theory
electronic circuits
lojik 1-2
kimin ne işine yarıyor bu dersler ki bu kadar önemli
bölümde adamakıllı dersler adamakıllı işlensin lütfen, uyduruk derslerde kalmaktan bıktım
hocalarımı alkışlıyorum
|
|
Yazar |
|
akgulozkan
istanbul
Kayıt: 12.12.2006 |
|
hllgnc yazdi | selam,
ben de dersi defalarca aldım. benim mühendislik yeteneğime çok şey katan bu derslerden kaldığımı duyan diğer üniversite b.m bölümü öğrencileri bilmem neresiyle gülüyor.
bölümün en çok öğrenci bırakan dersleri :
linear algebra
circuit theory
electronic circuits
lojik 1-2
kimin ne işine yarıyor bu dersler ki bu kadar önemli
bölümde adamakıllı dersler adamakıllı işlensin lütfen, uyduruk derslerde kalmaktan bıktım
hocalarımı alkışlıyorum |
bilgisayar mühendisliğine programcı bakış açısıyla bakıyosun.. Bu söylediğin dersler bilgisayar ve elektronik mühendisliğinin ve dijital elektroniğin temelleri. Bunları bilmek istemiyosan bilg. mühendisliğine gelmemeliydin. İşime yaramıyor diye kullandığın bilgisayarın temelini bilmeden mühendis olacağını düşünmen büyük bir hata.. Senin düşüncene sahip bir çok yazılımcı zaten piyasada mevcut. Bilmem anlatabildim mi???
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | | | | |