Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
arkadaslar böyle bir döngüm var ama "error C2065: 'bilgiler' : undeclared identifier" ve "error C2227: left of '->getOynananEller' must point to class/struct/union" gibi 2hata veriyo,anlayamadımneden olur acaba?
cOynananEller oynanan_kartlar;
for(int j=0;j<el_sayisi;j++){
oynanan_kartlar =bilgiler->getOynananEller(el_sayisi-j);
//kartlara ulaşım....
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
cOynananEller *oynanan_kartlar;
yaparsan olur. değişkene pointer atayamassın.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
gene aynı ama degişmedi,gene o 2hata
|
|
Yazar |
|
encin
Kayıt: 30.11.2007 |
|
reader yazdi | arkadaslar böyle bir döngüm var ama "error C2065: 'bilgiler' : undeclared identifier" ve "error C2227: left of '->getOynananEller' must point to class/struct/union" gibi 2hata veriyo,anlayamadımneden olur acaba?
cOynananEller oynanan_kartlar;
for(int j=0;j<el_sayisi;j++){
oynanan_kartlar =bilgiler->getOynananEller(el_sayisi-j);
//kartlara ulaşım.... |
'bilgiler' belirtecini tanıyamıyor
kodun içinde olduğu fonksiyonun hangi sınıfa ait olduğunu belirtmemiş olabilirsin (fonksiyon başlığında )
ya da
h dosyasında sınıf içinde 'bilgiler' üyesinin tanımlandığı kısmı silmiş olabilirsin
ya da
h dosyasını cpp dosyasına dahil eden satırı silmiş olabilirsin
ilk aklıma gelenler bunlarr..
|
|
Yazar |
|
cantur
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006 |
|
encin yazdi |
'bilgiler' belirtecini tanıyamıyor
kodun içinde olduğu fonksiyonun hangi sınıfa ait olduğunu belirtmemiş olabilirsin (fonksiyon başlığında )
|
void Oyuncu1::fonksiyonum() {}
Oyuncu1::
|
|
Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
tesekkurler buldum
|
|
Yazar |
|
marakana
Kayıt: 08.03.2007 |
|
int elindeenkucukmaca=14,elindeenkucukatilan=14;
int enkucukindex=-1,enkucukmacaindex=-1;
for(i=0;i<13;i++){
if((kartlarim+i)->k_type==ilkkart.k_type){
if((kartlarim+i)->numeric_value==1){
elindeatilanasvarmi=true;
asindex=i;
}
if((kartlarim+i)->numeric_value>elindeenbuyukatilan){
elindeenbuyukatilan=(kartlarim+i)->numeric_value;
enbuyukindex=i;
}
//ek
if((kartlarim+i)->numeric_value<elindeenkucukatilan){
if((kartlarim+i)->numeric_value!=1){
elindeenkucukatilan=(kartlarim+i)->numeric_value;
enkucukindex=i;
}
}
//ek
elindeatilanvarmi=true;
}
if((kartlarim+i)->k_type==MACA){
if((kartlarim+i)->numeric_value==1){
elindemacaasvarmi=true;
macaasindex=i;
}
if((kartlarim+i)->numeric_value>elindeenbuyukmaca){
elindeenbuyukmaca=(kartlarim+i)->numeric_value;
enbuyukmacaindex=i;
}
//ek
if((kartlarim+i)->numeric_value<elindeenkucukmaca){
if((kartlarim+i)->numeric_value!=1){
elindeenkucukmaca=(kartlarim+i)->numeric_value;
enkucukmacaindex=i;
}
}
//ek
elindemacavarmi=true;
}
}
böyle bişeyler değiştirdim.Sürekli player 1 hatalı oynadı diyor ve oyun sonlanıyor.
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
yeni değişkenlerin ilk değeri 13 den büyük olmalı. Debug yap çıkar hata.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
arkadaslar programı calıstırınca 2.elin sonlarına dogru genelde "bilinmeyen kart degeri" diye cıktı verip sonlanıyorneden olur?
|
|
Yazar |
|
marakana
Kayıt: 08.03.2007 |
|
Eğer elimde yerdeki tipten varsa ama yerdekinden büyük değilse ve yerde maça yoksa;
elimdeki aynı tipli en küçüğü atabilirmiyim yoksa yerdekini geçmiyor olsa bile elimdeki en büyüğü atmak zorundamıyım
|
|
Yazar |
|
memetonder
BeSnI
Kayıt: 17.05.2007 |
|
marakana yazdi | Eğer elimde yerdeki tipten varsa ama yerdekinden büyük değilse ve yerde maça yoksa;
elimdeki aynı tipli en küçüğü atabilirmiyim yoksa yerdekini geçmiyor olsa bile elimdeki en büyüğü atmak zorundamıyım |
Geçemiyorsan en büyüğü atmak zorunda değilsin..Şu anda bize verilmiş oyuncu o sekilde davranıyor zaten..Öyle bi kural yok yani..Eğer gecemiyorsan en küçük kartını at..
...
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
marakana yazdi | Eğer elimde yerdeki tipten varsa ama yerdekinden büyük değilse ve yerde maça yoksa;
elimdeki aynı tipli en küçüğü atabilirmiyim yoksa yerdekini geçmiyor olsa bile elimdeki en büyüğü atmak zorundamıyım |
Yerdekini geçemiyorsan istediğini atabilirsin.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
esma
Kayıt: 26.04.2008 |
|
extreme yazdi | yere maça düşmeden maça ilke el başlatamazsınız. |
Arkadaşlar ben oyunu bilmediğim için emin olamadığım bir durum var.Şimdi extreme in dediği gibi maça ile el başlatılamaz mı yoksa sadece oyunun ilk eli maça ile başlatılamaz ,diğerleri başlatılabilir mi?Hocanın ne istediğini bilen biri cevap verirse sevinirim.
Herkese kolay gelsin!!
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
esma yazdi | extreme yazdi | yere maça düşmeden maça ilke el başlatamazsınız. |
Arkadaşlar ben oyunu bilmediğim için emin olamadığım bir durum var.Şimdi extreme in dediği gibi maça ile el başlatılamaz mı yoksa sadece oyunun ilk eli maça ile başlatılamaz ,diğerleri başlatılabilir mi?Hocanın ne istediğini bilen biri cevap verirse sevinirim.
Herkese kolay gelsin!! |
masa.cpp macakontrol fonksyonu
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
Yazar |
|
cengineer
Kayıt: 27.10.2006 |
|
Merhaba arkadaşlar şu resimde görünen şey nedir daha doğrusu neden kaynaklanıyor bilen var mı?
" Her arayan bulamayabilir ancak bulanlar arayanlardir..! " Imam-i Rabbâni
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | | | | | |