Yazar |
|
burakkanmaz
Gaziantep
Kayıt: 02.10.2006 |
|
cengineer yazdi | Merhaba arkadaşlar şu resimde görünen şey nedir daha doğrusu neden kaynaklanıyor bilen var mı?
|
Onu framework ü test ederken kullanıyorduk, kaldırmayı unutmuşuz. Ama o sadece hata olduğunda çıkıyordu 1 defa mı oldu? Yoksa hep mi oluyor sende ?? Burdaki durumda onun çıkmaması gerekiyordu.
|
|
Yazar |
|
cengineer
Kayıt: 27.10.2006 |
|
bazen çıkıyor ama benim koddan kaynaklanmıyordur inşallah
" Her arayan bulamayabilir ancak bulanlar arayanlardir..! " Imam-i Rabbâni
|
|
Yazar |
|
burakkanmaz
Gaziantep
Kayıt: 02.10.2006 |
|
Sen elindeki kağıtların değerini bilerek ya da farkında olmadan değiştirmişsin. Oraya yazan fonksiyonumuz, attığın kartın senin elindeki kartlarda olup olmadığını kontrol ediyor. Bu nedenle sen elinde olmayan bir kart, yada boş type li bir kart atmaya çalışmışsın. Burak Amasyalı ile kontrol ettik ve framework'te sorun bulamadık. Kendi kodlarını kontrol etmeni tavsiye ederiz.
|
|
Yazar |
|
marakana
Kayıt: 08.03.2007 |
|
10 oyun oynanıp oyun sonlandığında ekrana son oyunun puanı yansımıyor,9 oyunda kalıyor puan tablosu.bunuda yeni farkettim.
Herkeste böylemi yoksa ben bişeyleri farkında olmadan değiştirdimmi
|
|
Yazar |
|
burakkanmaz
Gaziantep
Kayıt: 02.10.2006 |
|
marakana yazdi | 10 oyun oynanıp oyun sonlandığında ekrana son oyunun puanı yansımıyor,9 oyunda kalıyor puan tablosu.bunuda yeni farkettim.
Herkeste böylemi yoksa ben bişeyleri farkında olmadan değiştirdimmi |
Çünkü son oyun oynandıktan sonra puanlara yansıyor. 10.oyun sonunda menü ekranına döndüğün için puana yansımıyor. "debug.txt" dosyasında puanı görebilirsin ama
|
|
Yazar |
|
adaniak
Kayıt: 13.01.2007 |
|
bütün postları okudum da kimse batak bilmiyor galiba..ayrıca bu batak projesinde tahminleri kontrol ediorum oyuncunun dediğini almasına rağmen batıyor..
mesela burada sırasıyla oyuncular 4-5-2-2 aldılar ama 3 oyuncu battı..hangi sıra tahmini gösteriyor..tahminler kısmını açıklarmısınız biriniz..??
gördüğüm kadarıyla herkes batakçı olmuş birbirine anlatıyor..ömrümde ilk defa böyle bir batak görüyorum ... esefle kınıyorum bu durumu...
|
|
Yazar |
|
marakana
Kayıt: 08.03.2007 |
|
adaniak yazdi
| mesela burada sırasıyla oyuncular 4-5-2-2 aldılar ama 3 oyuncu battı..hangi sıra tahmini gösteriyor..tahminler kısmını açıklarmısınız biriniz..??
gördüğüm kadarıyla herkes batakçı olmuş birbirine anlatıyor..ömrümde ilk defa böyle bir batak görüyorum ... esefle kınıyorum bu durumu... |
Burada ;
tahminler
------------
1. oyuncu=6
2. oyuncu=3
3. oyuncu=7
4. oyuncu=1
-->1. oyuncu 6 tahmin etmiş, 4 el almış ve batmış
-->2. oyuncu 3 tahmin etmiş 5 el almış +32 puan
-->3. oyuncu 7 tahmin etmiş 2 el almış ve batmış
-->4. oyuncu 1 tahmin etmiş 2 el almış +11 puan
|
|
Yazar |
|
marakana
Kayıt: 08.03.2007 |
|
if(ilkkart.k_type==BOS){
for(i=0;i<13;i++){
if(kartlarim[i].k_type==BOS)
continue;
else{
*returned = kartlarim[i];
kartsil(i);
return returned;
}
}
}
ya ben sunu anlayamadım.bu kod oyuncunun ilk kartı atması için yazılmış, ama burda herhangi bir maça kontrolü falan yok. direk bos olmayan ilk kartı atıyor.Ben bunu silip;
if(ilkkart.k_type==BOS){
//.........
}
şeklinde başka bir kod yazdığımda; ekran oyun 1, el 1'de hiçbir kart atmadan öylece kalıyo
|
|
Yazar |
|
naranja
Kraliyet Ailesinden
Kayıt: 18.10.2007 |
|
marakana yazdi | if(ilkkart.k_type==BOS){
for(i=0;i<13;i++){
if(kartlarim[i].k_type==BOS)
continue;
else{
*returned = kartlarim[i];
kartsil(i);
return returned;
}
}
}
ya ben sunu anlayamadım.bu kod oyuncunun ilk kartı atması için yazılmış, ama burda herhangi bir maça kontrolü falan yok. direk bos olmayan ilk kartı atıyor.Ben bunu silip;
if(ilkkart.k_type==BOS){
//.........
}
şeklinde başka bir kod yazdığımda; ekran oyun 1, el 1'de hiçbir kart atmadan öylece kalıyo
|
haklısın maça kontrolü yok, isteyen istediği zaman maça atabiliyor.
Kaybolur hayatIn tarifsiz ahengi;
Zaman bir tablodur düser duvarlardan.
|
|
Yazar |
|
benkimim
istanbul
Kayıt: 04.10.2007 |
|
imkansız kadar zor olsada adama bütün kağıtlar maça gelemez mi ???
bu durumda bu oyun kitlenir...
EDİT : ya da kitlenmeden KING mi yazacak :)
Fatal Error
:)
|
|
Yazar |
|
rcpdmrbs
Kayıt: 19.02.2008 |
|
benkimim yazdi | imkansız kadar zor olsada adama bütün kağıtlar maça gelemez mi ???
bu durumda bu oyun kitlenir...
Fatal Error |
yere maça çıkmasa bile elinde başka kart yoksa gönül rahatlığı ile atabilirsin. tabi bunu algoritmada ciddiye almanıza pek gerek yok. milyonda 2 bilemedin 3 defa olur.
havan batsin.
|
|
Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
arkadaslar ben bı gecıcı dızı olusturmak ıstıyorum,elımdekı kartları kucukten buyuge sıralamak ıcın.
onun ıcın de olusturacagım dızının kart sınıfı tıpınde olması gerekıyor sanırım.
ama onun tanımlamasını oyuncu1.h da oyuncu1 sınıfının ıcınde yapınca hata veriyo
nerde tanımlamalıyım,
bır de atamaları nasıl yapabılırım,yanı
(gecici_dizi+i)=(kartlarim+i); yapabilirmiyim dırek,yoksa value,numeric_value,k_type falan hepsını atamalımıyımcok soru oldu ama kafam karıstı bayaaaa
|
|
Yazar |
|
benkimim
istanbul
Kayıt: 04.10.2007 |
|
reader yazdi | arkadaslar ben bı gecıcı dızı olusturmak ıstıyorum,elımdekı kartları kucukten buyuge sıralamak ıcın.
onun ıcın de olusturacagım dızının kart sınıfı tıpınde olması gerekıyor sanırım.
ama onun tanımlamasını oyuncu1.h da oyuncu1 sınıfının ıcınde yapınca hata veriyo
nerde tanımlamalıyım,
bır de atamaları nasıl yapabılırım,yanı
(gecici_dizi+i)=(kartlarim+i); yapabilirmiyim dırek,yoksa value,numeric_value,k_type falan hepsını atamalımıyımcok soru oldu ama kafam karıstı bayaaaa |
sanırım bir fonksiyon içerisinde yazıyorsun o diziyi,
eğer fonksiyon kullanıyorsan o fonksiyonu h dosyasında tanımlamalısın,
h dosyasında şu satırları bul ve fonksiyonunu altında tanımla,
int tahminYap();
void ornekFonksiyon();
bunun dışında
kart * oyuncu1::kartAt()
{
}
altında kart diye de tanımlayabilirsin ...
:)
|
|
Yazar |
|
reader
Kayıt: 24.12.2007 |
|
hımm tesekkur ederım
bi de simdi bu yazılan kodda
for(i=0;i<13;i++){
if(kartlarim[i].k_type==BOS)
continue;
else{
*returned = kartlarim[i];
kartsil(i);
return returned;
}
}
atılıken maca kontrolu yapmıyor demıs ya arkadaslar,
eger oraya maca kontrolu koyarsak,elımızde de macadan baska kart kalmamıssa ve ılk atacak olan bızsek sorun olmaz mı
yanı maca ıse atma dıye bır ıf le kontrol yaparsam,macadan baska kartım kalmadgında maca atamıcam.ama o kontrolu yapmazsak da kurallara aykırı olmuyor mu?ılk atılan kart koz olabılır mı?
|
|
Yazar |
|
benkimim
istanbul
Kayıt: 04.10.2007 |
|
reader yazdi | hımm tesekkur ederım
bi de simdi bu yazılan kodda
for(i=0;i<13;i++){
if(kartlarim[i].k_type==BOS)
continue;
else{
*returned = kartlarim[i];
kartsil(i);
return returned;
}
}
atılıken maca kontrolu yapmıyor demıs ya arkadaslar,
eger oraya maca kontrolu koyarsak,elımızde de macadan baska kart kalmamıssa ve ılk atacak olan bızsek sorun olmaz mı
yanı maca ıse atma dıye bır ıf le kontrol yaparsam,macadan baska kartım kalmadgında maca atamıcam.ama o kontrolu yapmazsak da kurallara aykırı olmuyor mu?ılk atılan kart koz olabılır mı? |
maca kontrolü bildiğim kadarıyla ilk el için,
yani oyuna maçayla başlayamazsın, bir el aldıktan sonra maça atılabiliyor olması lazım, yanlış bilmiyorsam, bir olasılık kalıyor bütün kartların maça olması durumu bu durumda da arkadaş yazmış maça atabilirmişiz :) oda milyonda 2 veya 3 ihtimalmiş :)
bu yazdığın kodda oyun ilk kağıtla başlatılıyor, maça kontrolü yok kelimesi ordan geliyor olması lazım, yani elindeki ilk kağıt maçaysa kod o kağıdı yani maçayı gönderiyor...
:)
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | | | | | |