Yazar |
|
clairvoyant
Antalya
Kayıt: 05.05.2006 |
|
İyi günler arkadaşlar,
Biliyoruz ki, ders planında bu yıl güzel gelişmeler oldu. Bölüm öğrencileri olarak bölüm hakkında bölümü daha ileriye götürmek adına görüş paylaşımının ve zaman zaman hocalar ile yapılan toplantıların devam etmesi gerektiğine inanıyorum. Bölümümüzün daha alacak çok yolu var, biliyoruz. Hoca sayısındaki sıkıntımız da ortada, fakat bu bazı gelişmelerin olamayacağı anlamına gelmiyor. Biz fikir ürettikçe en azından azar azar bölümüzde bazı olumlu değişiklikler oluyor. Biz makul sınırlar içinde fikirlerimizi sunmadıkça ya da birşeylerin değişmesi ve gelişmesi için çabalamadıkça bölümümüzün olumlu yönde gelişmesini bekleyemeyiz. Hiç birimiz de bölümü bir lise gibi okuyup da kuru bir diploma ile mezun olmayı istemeyiz sanırım. Bu yüzden bölümün gelişmesine yönelik görüşlerimizi paylaşmaya bu başlık altında devam edelim.
Bir de sadece düşünceleri söylemek değil, bu düşünceleri gereken yerlere ulaştırmak için de çabalamalıyız. Buna ek olarak eğer "Şöyle birşey de yapılabilir." diyorsak, onun yapılabilmesi için bir birey olarak elimizden gelen birşeyler varsa yapmaya üşenmemeliyiz.
Konuyu geyik muhabbetine dönüştürmeden aklınızda,
- Şu da olmalı
- Bu uygulama öğrencilere mühendislik adına birşey kazandırmaz, onun yerine şu daha iyi olur
- Şunda şu şekilde değişiklik yapılırsa mezunlarımızın kalitesi artabilir
.....
vs.
gibi görüşleriniz varsa paylaşın. Belki olabilecek birçok değişiklik çoğumuzu (özellikle 3. ve 4. sınıf öğrencilerini) etkilemeyecek fakat alttan gelen öğrenciler için daha iyi bir eğitim ortamı hazırlanmış olur. "Ben mezun olduktan sonra gerisi beni ilgilendirmez." şeklinde düşünenlere saygı duyarız. Ek olarak; fikirlerimizi öğrenci psikolojisi ile değil, bir mühendis adayı olarak sunmamız yararımıza olacaktır.
Let`s make this world a better place to live !
|
|
Yazar |
|
clairvoyant
Antalya
Kayıt: 05.05.2006 |
|
VTYS I dersi hakkında;
Veritabanına giriş niteliği taşıdığını söyleyebileceğimiz bu ders bence 3. sınıf için çok alt seviye bir ders. Alt seviyeden kastım, 3. sınıfa gelmiş bir bilgisayar mühendisliği öğrencisinin veritabanı ile yeni tanışmış olması olumsuz bir durum. 3. sınıf öğrencilerine yazılım geliştirme proje ödevleri veriliyor ve bu öğrencilerin önemli bir çoğunluğu daha önce bir veritabanı ile uğraşmadıkları için bilişim projelerinde eminim zorluk çekiyorlardır. Öğrencilerin kendilerini kendi başlarına geliştirmesi gerektiğini düşünebilirsiniz ki, ben de öyle düşünüyorum. Fakat şu da var, çoğu öğrenciye belirli bir görev (örn: ders çalışma) vermedikçe kendileri bir şeyler ile uğraşma fırsatı (deneni ne olursa olsun) bulamıyorlar genellikle. Yani daha önce veritabanı ile ilgilenmiş olmak için, bu dersin önceki yıllarda verilmiş olması yeterlidir bana göre. Kesinlikle öğrenmeniz gereken bir şeyi mümkün olduğunca erken öğrenmek sizi daima 1 adım önde tutacaktır diye düşünüyorum.
Bu durumda VTYS I dersinin 2. sınıf programına eklenmesinin öğrenciler açısından çok yararlı olacağını düşünüyorum. Bu illa ki böyle yapılsın demiyorum, çünkü çeşitli açılardan olumsuz yönleri ve bunun olmasına engel olabilecek dış etkenler de olabilir. Örneğin; hoca ve derslik sayısındaki sınır veya idari sebepler, bazı değişikliklerin yapılmasını zorlaştırabilir ya da önleyebilir.
Let`s make this world a better place to live !
|
|
Yazar |
|
clairvoyant
Antalya
Kayıt: 05.05.2006 |
|
Software Engineering dersi hakkında ;
Bu derste yazılım projesi ödevi verilmesi bizler için gerçekten de çok faydalı. Fakat şöyle bir durum söz konusu; bir yazılım projelesinin gelişme süreci hakkındaki bilgiler ders müfredatında işleniyor; fakat, öğrencilerin aldığı projelerin gelişme süreci ile ders konularının işlenme sürecinin paralel olmasının mantıksız olduğunu düşünüyorum. Çünkü daha ilk haftadan proje ekiplerinin kurulması ve iş alınması isteniyor ve öğrenciler (tecrübe olmadığı için) bu konuda ne yapacaklarını, görevleri nasıl paylaşacaklarını, bu görevlerin ve diğer süreçlerin ayrıntılarını derste teorik konular işlenene kadar bilmiyor. Bu da projelerin verimsiz olmasına ya da çok geç başlanmasına neden oluyor. Bu sorunu yaşamamak için ders kitapları ve ilgili dökümanlar çok çok önceden incelenebilir. Fakat, bu durumda sözü geçen dersin teorik olarak işlenmesine ne gerek kalıyor?
Ben bunun bir problem olduğunu düşünüyorum ve çözüm olarak da önce teori konularının sona ermesi, proje ödevlerinin daha sonra verilmesi gerektiğini söyleyebilir. Tabii ki bunların tek döneme sığması söz konusu olamaz, çünkü bir projenin gelişme süreci için en az 2-3 ay gerekiyor. Bu durumda çözüm olarak sözü geçen dersin 2 döneme ayrılması düşünülebilir. İlk dönem bütün teorik konular işlenir, vize ve final sınavları yapılır. İkinci dönemki dersi ise sadece ilkini geçenlerin almasına izin verilir ve bu derste de sadece proje için not verilir. İkinci dönemin vizesi yerine geliştirme sürecindeki raporlar, final yerine de bitmiş olan projenin raporu değerlendirilebilir.
Belki bu öneri dersin teorik içeriğini olumlu ya da olumsuz olarak etkilemez; fakat, proje sürecinde öğrencilerin daha verimli olması ve projelerinin çok daha güzel olması sağlanabilir. Ek olarak; gerçekten işe yarayan projeler geliştirilmiş olup, öğrenciler çok önemli bir deneyim yaşamış olur ve iş hayatında bunun faydalarını görür.
Let`s make this world a better place to live !
|
|
Yazar |
|
akgulozkan
istanbul
Kayıt: 12.12.2006 |
|
clairvoyant yazdi | Software Engineering dersi hakkında ;
Bu derste yazılım projesi ödevi verilmesi bizler için gerçekten de çok faydalı. Fakat şöyle bir durum söz konusu; bir yazılım projelesinin gelişme süreci hakkındaki bilgiler ders müfredatında işleniyor; fakat, öğrencilerin aldığı projelerin gelişme süreci ile ders konularının işlenme sürecinin paralel olmasının mantıksız olduğunu düşünüyorum. Çünkü daha ilk haftadan proje ekiplerinin kurulması ve iş alınması isteniyor ve öğrenciler (tecrübe olmadığı için) bu konuda ne yapacaklarını, görevleri nasıl paylaşacaklarını, bu görevlerin ve diğer süreçlerin ayrıntılarını derste teorik konular işlenene kadar bilmiyor. Bu da projelerin verimsiz olmasına ya da çok geç başlanmasına neden oluyor. Bu sorunu yaşamamak için ders kitapları ve ilgili dökümanlar çok çok önceden incelenebilir. Fakat, bu durumda sözü geçen dersin teorik olarak işlenmesine ne gerek kalıyor?
Ben bunun bir problem olduğunu düşünüyorum ve çözüm olarak da önce teori konularının sona ermesi, proje ödevlerinin daha sonra verilmesi gerektiğini söyleyebilir. Tabii ki bunların tek döneme sığması söz konusu olamaz, çünkü bir projenin gelişme süreci için en az 2-3 ay gerekiyor. Bu durumda çözüm olarak sözü geçen dersin 2 döneme ayrılması düşünülebilir. İlk dönem bütün teorik konular işlenir, vize ve final sınavları yapılır. İkinci dönemki dersi ise sadece ilkini geçenlerin almasına izin verilir ve bu derste de sadece proje için not verilir. İkinci dönemin vizesi yerine geliştirme sürecindeki raporlar, final yerine de bitmiş olan projenin raporu değerlendirilebilir.
Belki bu öneri dersin teorik içeriğini olumlu ya da olumsuz olarak etkilemez; fakat, proje sürecinde öğrencilerin daha verimli olması ve projelerinin çok daha güzel olması sağlanabilir. Ek olarak; gerçekten işe yarayan projeler geliştirilmiş olup, öğrenciler çok önemli bir deneyim yaşamış olur ve iş hayatında bunun faydalarını görür. |
kelimesi kelimesine katılıyorum..
|
|
Yazar |
|
burakkanmaz
Gaziantep
Kayıt: 02.10.2006 |
|
BMG1
Bu derse direk C ile girilmesi bana çok hatalı gibi geldi. En azından ilk dönem; algoritma nedir ? programlama nedir ? niçin program yazarız ? temel terimler gibi konuları vermek iyi olurdu. 1.sınıflarla konuşurken compiler dediğimde o nedir diyorlar :) İlk dönem bunları anlatıp 2.dönem C ye girmek bana çok daha iyi olurdu gibi geliyor.
Benim fikrim bu, ama hocalar neye göre düşünüp bu kararı vermişler onu bilemediğim için çok fazla da hatalı demek istemiyorum. Bunu yapanlar aklı başında insanlar.
|
|
Yazar |
|
clairvoyant
Antalya
Kayıt: 05.05.2006 |
|
Bitirme Projeleri hakkında ;
Bu dönem bitirme projeleri konusunda önemli bir değişiklik yapıldı, artık her hocanın vereceği proje sayısında limitli kontenjan söz konusu. Bunun iyi tarafı, "falanca hocanın konuları çok kolay oluyor, geçelim gidelim" düşüncesindeki öğrenciler artık tek bir hocaya yüklenemiyor. Fakat bu kontenjan sınırı konusunda bir tölerans söz konusu değil ise gerçekten olumsuz bir tablo ortaya çıkar. Proje konuları ilan edilir edilmez "kolay" diye tabir edilen konuları kapmak isteyen öğrenciler müthiş bir yarış içerisine girdi. Bu yarışı "kaybedenler" ise diğer "daha zor" konulardan birini seçmek zorunda kaldı. Bundan çıkardığım bazı sonuçlar var:
- Burada "ilk gelen kolayı kapar" gibi antidemokratik bir durumun ortaya çıktığını düşünüyorum.
- Belirli bir alana yönelmiş ve çalışmalarını o alanda sürdüren öğrencilerin kendi alanında proje konusu alma şansını 3-5 dakikada kaybetmeleri söz konusu.
Eğer bitirme projelerinin altında gerçekten iyi nedenler yatıyorsa, herkesin kendi ilgi alanına göre bir proje seçme hakkı olması gerekir. Aksi durumda bu projelerin sadece diploma almak için bir bahane olduğu gerçeği ortaya çıkar. Bir bilgisayar mühendisliği bölümünde her alanda en az 1 bitirme projesi verilmesi bölümde alan dağılımı olduğunu gösterir dışarıya karşı. Fakat her alanda en az 1 proje olacak diye birşey söz konusu olmamalı. Bazı konularda çok sayıda kişi proje alırken bazı konularda kimse almamış olabilir. Öğrenciler bireysel olarak yönelir ve bu tesadüfen belirli bir alanda yığılmalara neden olabilir.
Peki bu yığılmaların önüne geçmenin kontenjan sınırlaması dışında daha iyi bir yolu yok mudur? Ben bitirme projelerinin referans ile alınması gibi değişik bir öneri sunuyorum. Bitirme projesi alacak bir öğrenci hangi konuda proje almak istediğini geçerli bir referans ile bildirebilir. Başvurulan hoca ise referansın geçerliliğine göre bazı öğrencilerin isteklerini kabul edip, diğerlerinin isteklerini reddedebilir. Bu referanslar bir şirketten, bir asistandan, başka üniversitedeki bir hocadan, önceden geliştirilmiş olan projelerden vs.. sağlanabilir. Hoca başvuru sayısına göre kendi kontenjanını ayarlayabilir. Başvurusu reddedilen öğrenci daha inandırıcı bir başvuru ile hocadan ekstra kontenjan isteyebilir. Hiç bir referansı olmayan öğrencilere ise açık kalan projelerden biri verilebilir. Belki yine de bazı alanlarda az çok yığılmalar olur, fakat en azından gereksiz yığılmaların önüne geçilmiş olur. Belirli bir alana yönelmiş bir örencinin illa ki referans alabileceği bir yerler, kişiler, belgeler vardır. Bu durumda, öğrenciler çalışma alanından uzak konularda proje almak zorunda kalarak kafa yormak zorunda kalmaz. Hocalar ise daha istekli öğrenciler ile çalışmış olur.
Let`s make this world a better place to live !
|
|
Yazar |
|
esk26
eskisehir
Kayıt: 31.01.2006 |
|
clairvoyant yazdi | VTYS I dersi hakkında;
Veritabanına giriş niteliği taşıdığını söyleyebileceğimiz bu ders bence 3. sınıf için çok alt seviye bir ders. Alt seviyeden kastım, 3. sınıfa gelmiş bir bilgisayar mühendisliği öğrencisinin veritabanı ile yeni tanışmış olması olumsuz bir durum. 3. sınıf öğrencilerine yazılım geliştirme proje ödevleri veriliyor ve bu öğrencilerin önemli bir çoğunluğu daha önce bir veritabanı ile uğraşmadıkları için bilişim projelerinde eminim zorluk çekiyorlardır. Öğrencilerin kendilerini kendi başlarına geliştirmesi gerektiğini düşünebilirsiniz ki, ben de öyle düşünüyorum. Fakat şu da var, çoğu öğrenciye belirli bir görev (örn: ders çalışma) vermedikçe kendileri bir şeyler ile uğraşma fırsatı (deneni ne olursa olsun) bulamıyorlar genellikle. Yani daha önce veritabanı ile ilgilenmiş olmak için, bu dersin önceki yıllarda verilmiş olması yeterlidir bana göre. Kesinlikle öğrenmeniz gereken bir şeyi mümkün olduğunca erken öğrenmek sizi daima 1 adım önde tutacaktır diye düşünüyorum.
Bu durumda VTYS I dersinin 2. sınıf programına eklenmesinin öğrenciler açısından çok yararlı olacağını düşünüyorum. Bu illa ki böyle yapılsın demiyorum, çünkü çeşitli açılardan olumsuz yönleri ve bunun olmasına engel olabilecek dış etkenler de olabilir. Örneğin; hoca ve derslik sayısındaki sınır veya idari sebepler, bazı değişikliklerin yapılmasını zorlaştırabilir ya da önleyebilir. |
Yani bence çok güzel öneriler olmuş ve yerinde bir tespit
gecti istemem gelmeni
yoklugunda buldum seni
birak vehmimde golgeni
gelme artik neye yarar
|
|
Yazar |
|
cantur
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006 |
|
burakkanmaz yazdi | BMG1
Bu derse direk C ile girilmesi bana çok hatalı gibi geldi. En azından ilk dönem; algoritma nedir ? programlama nedir ? niçin program yazarız ? temel terimler gibi konuları vermek iyi olurdu. 1.sınıflarla konuşurken compiler dediğimde o nedir diyorlar :) İlk dönem bunları anlatıp 2.dönem C ye girmek bana çok daha iyi olurdu gibi geliyor.
Benim fikrim bu, ama hocalar neye göre düşünüp bu kararı vermişler onu bilemediğim için çok fazla da hatalı demek istemiyorum. Bunu yapanlar aklı başında insanlar. |
Fortranı kökünden ortadan kaldırmak temel fikir. C bu dönemden mi işlenmeye başlandı bilmiyorum ama bence çok sakıncası yok. Ben lise2 de iken Bilgisayar olimpiyatlarına hazırlanmak için liseden izin alıp üniversitede PASCAL derslerine katılıyordum. Programlamanın mantığını değil ama dili kullanmayı bayağı öğenmiştim. Şimdiden akadaşlara C anlatılmasının şöyle bir avantajı da olacak zaman içinde proje geliştirmek için gerekli birikimleri bulunmuş olacak ve işin algoritmasına veya mantığına daha çok önem verebilecekler diye düşünüyoum.
Dersin müfredatı tamamen yenilenecek ve konular dışında seminer tarzı dersler olacak diye biliyorum bu konuda bu seneki birlerin yorumları ders içeriğinin gelişmesinde faydalı olur. Programlamaya giriş için compilerın ne demek olduğunu bilmesede olur yani :D. Ama 2.sınıfa kadar bunu öğrenmeli tabiiki.
|
|
Yazar |
|
cantur
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006 |
|
Bitirmeler konusunda valla daha geniş zaman olsa öğrencilerin tamamını detaylı bir şekile seçebilsek güzel olurdu(Kendi adıma). Kontejanlarda kısmi de olsa bi tolerans vardı. Ama bir hocaya ait kontejanı çok artırmanın geçen seneden farkı kalmaz. Zaten farkı oluşturacak ödevlerin dönem sonunda 3 kişilik jüri tarafından kontrolü olacak bu öğrencilerin bitirmeleri ciddiye almasını ve güzel şeylerin çıkmasını sağlayacak diye ümit ediyorum. Beğenilmeyen bir konuda bitirme alınmaması için daha fazla konu sunulabilir seneye ama kontejanların hocalara eşit dağıtılması bence şart.
VTYS belki önümüzdeki senelerde bir daha düşünülür. Ama ders düzeninde ikinci sınıftan hangi dersin 3'e kaydırılmasının da mantıklı olacağını düşünmek lazım. Böyle bir durum var mı ? (Zaten bu da dahil bazı konularda bireysel gelişim üni derslerinden önemli.)
Software Engineering dersinin akabinde bir Proje dersi olması bencede güzel olur. Bunun için bir dahaki öğrenci toplantısında isteklerinizi sunabilirsiniz. Tabı bu bize ekstra yük olarak geri dönecek. Ayıca size kredisi düşürülerek ekstra ders olarak da dönecektir.
Bizim bölümün bence engüzel yanı az sayıda ders olması ve öğrencinin kendini geliştirmesine çok zaman ayırabilmesi. Bu konuda farklı düşünüyor olabilirsiniz. Ben bir dönemde 2 kredilik 8 ders alacağıma 4kredilik 4 dersi tercih ederim. (Zaten Öğretim Elemanı sıkıntısı var.)
Bu gibi konuları biriktirerek öğrenci toplantılarında dile getirmeniz güzel olur. Olumlu eleştiri gelişim için daima lazım.
|
|
Yazar |
|
clairvoyant
Antalya
Kayıt: 05.05.2006 |
|
cantur yazdı | Beğenilmeyen bir konuda bitirme alınmaması için daha fazla konu sunulabilir seneye ama kontejanların hocalara eşit dağıtılması bence şart. |
Referansı olan öğrencilere öncelik tanınması ya da onlar için gerektiğinde fazladan kontenjan açılması önerimi tekrar vurgulamak isterim. Konuların belli olduğu anda ilk önce konuyu kapan öğrencinin değil, referansı olan öğrencinin başvurusu öncelikli değerlendirilmelidir. Konu sayısının arttırılması bu problemi çözmekte yeterli olmayabilir.
cantur yazdı | VTYS belki önümüzdeki senelerde bir daha düşünülür. Ama ders düzeninde ikinci sınıftan hangi dersin 3'e kaydırılmasının da mantıklı olacağını düşünmek lazım. Böyle bir durum var mı ? (Zaten bu da dahil bazı konularda bireysel gelişim üni derslerinden önemli.) |
2. sınıftan bir dersin 3. sınıfa kaydırılması tabii ki pek mantıklı görünmüyor. Zaten 2. sınıfta (benim düşünceme göre) işe yarayan ders sayısı pek fazla değil. Kendi adıma 3. sınıfa gelene kadar bölüm öğrencisi olduğumu hissetmekte çok zorlandım.
cantur yazdı | Software Engineering dersinin akabinde bir Proje dersi olması bencede güzel olur. Bunun için bir dahaki öğrenci toplantısında isteklerinizi sunabilirsiniz. Tabı bu bize ekstra yük olarak geri dönecek. Ayıca size kredisi düşürülerek ekstra ders olarak da dönecektir. |
Ekstra ders olsun, proje olsun yeter ki hocam. Grup çalışması olacağı için proje sayısı 20 civarında olur en fazla. Her proje için ayda bir yarımşar saatlik kontrol çok ağır gelmez sanırım. Ekip nerede ne yapacağını bir dönem önce öğrenmiş olacağı için sizlere fazla sıkıntı yaşatmazlar herhalde.
cantur yazdı | Bizim bölümün bence engüzel yanı az sayıda ders olması ve öğrencinin kendini geliştirmesine çok zaman ayırabilmesi. Bu konuda farklı düşünüyor olabilirsiniz. Ben bir dönemde 2 kredilik 8 ders alacağıma 4kredilik 4 dersi tercih ederim. (Zaten Öğretim Elemanı sıkıntısı var.) |
Evet haklısınız. Ama bu fırsatı değerlendiren öğrenci sayısının çok çok az olduğunu düşünüyorum. Çünkü isteğe bağlı bir durum bu. Okul alt sınıflardan biraz ince konulara girerse diğer öğrencilerde de kendilerini geliştirme isteği doğabilir.
Let`s make this world a better place to live !
|
|
Yazar |
|
mrcan321
Mersin
Kayıt: 27.07.2007 |
|
zaten hocamız "c te temel konuları öğrendikten sonra algoritmaya geçecez" dedi. böylece algoritma yaparken aynı zamanda onları kendimiz programlara dönüştürebilecez. :D
|
|
Yazar |
|
clairvoyant
Antalya
Kayıt: 05.05.2006 |
|
Özellikle Software Engineering dersi hakkında söylediklerimi yeniden vurgulmak istiyorum. Şu anki durumda hocanın anlattıklarını takip ederek projeye devam edersek dönem sonuna projelerimiz yetişmeyecek. Yetişse de yeterince kaliteli olmayacaklar. Bu durumda bir şekilde ders programından önce hareket etmek zorunda kalıyoruz. Eğer teorik dersi dersten önce öğreneceksek teorik ders verilmesinin bir anlamı kalmıyor. Öğrenci-öğretim görevlisi toplantısında bu konunun gündeme getirilmesini şiddetle öneriyorum.
İyi çalışmalar.
Let`s make this world a better place to live !
|
|
Yazar |
|
antirunje
Kayıt: 16.11.2006 |
|
clairvoyant yazdi | Özellikle Software Engineering dersi hakkında söylediklerimi yeniden vurgulmak istiyorum. Şu anki durumda hocanın anlattıklarını takip ederek projeye devam edersek dönem sonuna projelerimiz yetişmeyecek. Yetişse de yeterince kaliteli olmayacaklar. Bu durumda bir şekilde ders programından önce hareket etmek zorunda kalıyoruz. Eğer teorik dersi dersten önce öğreneceksek teorik ders verilmesinin bir anlamı kalmıyor. Öğrenci-öğretim görevlisi toplantısında bu konunun gündeme getirilmesini şiddetle öneriyorum.
İyi çalışmalar. |
katılıyorum..gruptaki herkesin bir bölümü olsun demişti hocamız(test,tasarım vs.) mesela henüz 2. konudayız ama testing konusu 5. bölüm.
Eger ac ve kimsesiz bir kopegi alip bakar ve rahata kavusturursaniz sizi isirmaz. Insan ve kopek arasindaki temel fark budur.
|
|
Yazar |
|
bilgin
Istanbul
Kayıt: 16.10.2007 |
|
BMG I dersinde direkt olarak C anlatılması günümüz koşullarına göre mantıksız değil ama aynı zamanda sıfır temelli bir öğrenciyi C dili ile baş başa bırakmak da temelsiz ve çarpık bir yapılandırma olacağından bir yıl kadar öğrencinin ne yaptığının farkında olmasına engel olacaktır. Ben 2003 yılından beri birçok popüler dili ayrıntılı olarak öğrendim. Diller nasıl oluşturulmuş, nerelerde etkin kullanılır, bir projede kod yazımına nerde ve nasıl başlanır öğrendim. Ama BMG I'e giren bir öğrenci C dilinin niye oluşturulduğunu, nasıl oluşturulduğunu ve neden C dilinin yerinin bu kadar önemli olduğunu, programlamanın nasıl bir iş olduğunu kavramadan C öğrenmeye çalışıyor. Bu da öğrencileri zorluyor ve telaşa sokuyor gördüğüm kadarıyla.
http://www.bilisimdergi.com
|
|
Yazar |
|
extreme
Kahramanmaras
admin
Kayıt: 24.10.2006 |
|
Evet bencede.
The Man Who Loved Algorithm&Ubuntu.
www.burakamasyali.com
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | | | | | |