using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using System.IO;
using System.Web.UI.WebControls;
using System.Xml;
namespace SoruCevap
{
public class DocumentManager
{
public static bool WriteObjectToFile(string Path, string oObject,FileMode oMode)
{
try
{
using (FileStream fs = new FileStream(Path, oMode))
{
using (StreamWriter writer = new StreamWriter(fs,Encoding.Unicode))
{
writer.Write(oObject);
writer.Close();
}
}
}
catch (Exception)
{
return false;
}
return true;
}
public static bool WriteObjectToFile(string Path, string oObject)
{
return WriteObjectToFile(Path, oObject, FileMode.Create);
}
public static string ReadObjectFromFile(string Path)
{
try
{
using (FileStream fs = new FileStream(Path, FileMode.Open))
{
using (StreamReader reader = new StreamReader(fs, Encoding.Unicode))
{
return reader.ReadToEnd();
}
}
}
catch (Exception)
{
return null;
}
}
}
}
Write fonksiyonu ve onun overload'ı senin işini gorecektir buradaki olay eğer var olan bir dosyayı yada olmayanı mı yazmak veya editlemek istiyorsun ...
Eğer var olan bir dosya ise FileMode u sen parametre olarak göndereceksin yoksa dosyayı varsa silip tekrar yaratcak olan yoksa basdan yaratcak olan sadece dosya Path i ve yazdırmak istediğin stringi alan fonksiyonu kullanacaksın... diğer fonksiyonlada okuma işlemi yapabilirsin.
331. KSD
*.NET DEVELOPER
|