Yazar |
|
thetide
underground
Kayıt: 19.04.2008 |
|
normalize edilmiş cubic spline
uç noktaları serbest bırakılmış cubic spline
iki nokta arasında doğru çizme algoritması(bresenham algoritması)
parabolic blending
3d uzayda temel cisim tanımı ve cisim oluşturma yöntemleri
parametrik denklemlerle verilen cisimler
bilinear surface
coons bicubic surface
bezier yüzeyi
saklı yüzey algoritması
roberts algoritması
saklı kenar algoritması
vize sonrası işlenen konular,bu hafta hariç tabii ki
http://www.bilisimdergi.com
http://www.ceturk.com/
|
|
Yazar |
|
akgulozkan
istanbul
Kayıt: 12.12.2006 |
|
thetide yazdi | normalize edilmiş cubic spline
uç noktaları serbest bırakılmış cubic spline
iki nokta arasında doğru çizme algoritması(bresenham algoritması)
parabolic blending
3d uzayda temel cisim tanımı ve cisim oluşturma yöntemleri
parametrik denklemlerle verilen cisimler
bilinear surface
coons bicubic surface
bezier yüzeyi
saklı yüzey algoritması
roberts algoritması
saklı kenar algoritması
vize sonrası işlenen konular,bu hafta hariç tabii ki |
çok teşekkür etitm.. de kaynak var mı bildiğin
|
|
|
|