Yazar |
|
onur
Two Story Town
Kayıt: 14.01.2006 |
|
Bilgisayar Grafiklerinin bu haftaki ödevinde 1.ci soruda
" son olarak ortaya çıkan şekli (2,1,2) noktasna taşıyın" yazıyor.
Şeklin 8 köşesi var burda kastedilen şeklin merkezi 2,1,2 olacak şekilde mi taşımak?
anlayan yardımcı olursa sevinirim.
|
|
Yazar |
|
mert
Kibris
Kayıt: 11.01.2006 |
|
Abi zaten birim küpden bahsediyoruz Bir köşesinin orijinde oldunu kabul edersek standart bir ötelemeden farkı olmadığını görürsün. Altı üstü taşma matrisi son satırı; x = 2 , y=1 , z= 2 ye taşyacan ben öyle yaptım. Burada bir animasyon olduğnu sanmıyorum.
Kolay gelsin
|
|
Yazar |
|
onur
Two Story Town
Kayıt: 14.01.2006 |
|
teşekkürler mert topçu.
|
|
Yazar |
|
sinem
Kayıt: 21.02.2006 |
|
son soruyu anlayan var mı
sinem
|
|
Yazar |
|
mert
Kibris
Kayıt: 11.01.2006 |
|
Valla biraz geç olacak ama :
Ben sana kendi yaptığımı söyleyim . Olay benim anladığım kadarıyla sadece birim kübün koordinatlarıyla alakalı. Gerekli noktalrı yerine yerleştirdiğin zaman. Genel X nokta matrisin = [0 0 0 1 ; 1001 ; 1101 ;0101 ; 00-11 ; 10-11 ; 11-11 ; 01-11] oluyor sadece. Gerisi gene ayni gerekli dönüşümler yapıp izdüşüm alyon o kadar.
Biraz geç de olsa bir fikir verdim umarım...
Kolay gelsin...
|
|
Yazar |
|
sinem
Kayıt: 21.02.2006 |
|
mert cok saol..gec olsun güç olmasın
sinem
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | |