Yazar |
|
turgay
Bafra
Kayıt: 16.01.2006 |
|
test olsun bence...
klasik sınavda 4 soru sorucak ama birseyler yazabilecekmiyiz o mechul hic yoktansa hazır yazılmıs olanlardan secim yapmak daha kolay gibi geliyor bana
|
|
Yazar |
|
fratcashtime
Kayıt: 19.01.2006 |
|
arkadaşlar biraz yeniçerileştik konuda o yüzden geçen dönemleri unuttuk galiba geçen dönem herkes standalone yapsaydı ve ek 23 küsür puan eklenmeseydi geçecek kişi sayısı 2 yi geçmiyordu lütfen dikkatli olalım giderayak başın(m)ıza iş gelmesin
|
|
Yazar |
|
sis***
Kayıt: 15.01.2006 |
|
Test olması daha mantıklı gözüküyor.Testte hiç olmazsa fazla yoruma dayalı sorular gelmiyor, yazılı sınavda testteki gibi basit sorular(ki onu bile yapamıyoruz) geleceğini beklemeyin.Bizden bir üst dönemlere operatingde yazılı sınav yapmıştı hem de kitap açıktı ama bişeyler yapabilene aşk olsun.Test her zaman kolay olandır.Bir de kağıdı sallar doldurum hoca geçirir diye ümitlenmeyin boşuna...
University Of Minnesota- Minnesota(ABD)
|
|
Yazar |
|
kerem
Tekirdağ Çorlu
Kayıt: 01.01.2006 |
|
bence de test olsun...
ama hoca derste test yönteminin de etkili olmadığından
bahsetmişti. Kabul etmeyebiliir.
|
|
Yazar |
|
orhan
istanbul
admin
Kayıt: 17.11.2005 |
|
test olsun ve "present tense" kullanılsın.
N/A
|
|
Yazar |
|
gezgin
Kayıt: 02.05.2006 |
|
Evet mutlaka test olsun. O kadar konuyu kim ingilizce yazabilir.Yabancilar haric
|
|
Yazar |
|
perihan
Ankara
Kayıt: 09.01.2006 |
|
Test olsun,kolay olsun,kitap acık olsun....bütünleme klasik oldu geçen oldumu olmadı
|
|
Yazar |
|
karamavus
Kayıt: 16.01.2006 |
|
test olsun mumkunse...
love failed and i have lost my name
|
|
Yazar |
|
ender
iskenderun
Kayıt: 14.01.2006 |
|
bence de test
|
|
Yazar |
|
imutluer
istanbul
Kayıt: 09.01.2006 |
|
test iyidir hoştur güzeldir.
|
|
Yazar |
|
imutluer
istanbul
Kayıt: 09.01.2006 |
|
network sınavı bugünli operating dersinde ısrarlar sonucu test olmasına karar verilmiştir ilgilenenlere arz edilir...
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| | | | | | | |