Yazar |
|
miracc
Houston, TX
Kayıt: 07.01.2006 |
|
Hocanin son ders anlattigi isiklandirma golgelendirme konusu vardi. Bu konuda 2 farkli yontem var birisi pixelli biseydi ama digerini hatirlamiyorum. bu dersin notu olanlar bu 2 farkli yontemin isimlerini yazarsa netten arastirayim biraz.
blog.miracc.com
|
|
Yazar |
|
omerozdemir
istanbul
Kayıt: 09.01.2006 |
|
yuxexes yazdi | Arkadaşlar hangi konulardan sorumluyuz veya hoca kitaptan hangi konuları işledi |
Bir kaynaktan aldığımız bilgilere göre konular:
-3 boyuttaki transformasyonlar
-egri cizme
-yuzey cizme
-sakli kenar
-aydinlatma
şeklinde imiş.. Umarım eksik yada fazla değildir
www.mavimisket.org
|
|
Yazar |
|
istif
Kayıt: 31.05.2006 |
|
miracc yazdi | Hocanin son ders anlattigi isiklandirma golgelendirme konusu vardi. Bu konuda 2 farkli yontem var birisi pixelli biseydi ama digerini hatirlamiyorum. bu dersin notu olanlar bu 2 farkli yontemin isimlerini yazarsa netten arastirayim biraz.
|
kısa özet....
1.Baist Aydınlatma:Yüzeyin üzerine aynı renk tonu ile boynmaktadır. 2. Pixel Bazlı Aydınlatma:Yüzeyin üzerinde bütün noktalarda renk tonu aynı değil.Onun için köşe noktaları seçilir.Ve noktalar için ışık kaynagının şiddeti hesaplanır.Ara değerler interplasyonla hesaplanır.
**Eğer yüzey desenle kaplanacaksa elimizde bir şablon olmalıdır.Bu şablon cismin üzerine yerleştrilecektir. Cismin egimi dikkate alınacaktır. Burdada 2.algorrtima giib ışık siddeti hesaplanarak desendeki o tonla hesaplanır.....
"gidece?in yeri söle ard?ndan gelece?im"
|
|
Yazar |
|
miracc
Houston, TX
Kayıt: 07.01.2006 |
|
Ben isimlerini istediydim sen ozetlemissin bi de. Tesekkurler Onur
blog.miracc.com
|
|
Yazar |
|
perihan
Ankara
Kayıt: 09.01.2006 |
|
B-Spline egrilerinde k=4 ve n=3 olunca bezier egrisi formulunu kullanıyoruz.K nın farklı degerleri için basit bir formül varmı?yoksa uzun uzun hesaplayacakmıyız?
|
|
|
|
-
Del.icio.us
-
Digg
-
Facebook
-
Furl
-
Google
-
Blink
-
Simpy
-
Spurl
-
Y! MyWeb
|
|
| |