Konuyu görüntüle
IUCODERS FORUM > Duyurular > Okul ile ilgili > Programming Languages Proje
Yazar
ramcho


avatar
denizli
Kayıt: 02.10.2006
19.12.2007-23:34 #33040
teşeküürler hocam söylediğinizi anladım..o kısmı sildi yani tekrar dosyayı açmadım.. ama yine aynı hatayı verdithinkingthinkingthinking...ben ne yapsam ya kodu başka türlümü yazsam??










Yazar
sinan61


avatar
TRABZON
Kayıt: 05.12.2006
19.12.2007-23:40 #33042
Hocam bu karakutular (dos'da beyazbiggrin) hakkında biraz açıklama istiyecektm??? yaptığınız exelerde kelimeye göre kutu koyuyormuş gibi bir hal çarptı gözüme! Kelimeye göre karakutu mu karakutuya göre kelime mi?şayet kelimeye göre karakutuysa o iş nasıl olcak? Şimdiden teşekkürler!!!






Nobody live like me!!!




Yazar
cantur


avatar
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006
19.12.2007-23:43 #33043
ramcho yazdi
 
teşeküürler hocam söylediğinizi anladım..o kısmı sildi yani tekrar dosyayı açmadım.. ama yine aynı hatayı verdithinkingthinkingthinking...ben ne yapsam ya kodu başka türlümü yazsam??


Bir ikincisi sen kodunu acaba maine direk mi yazıyorsun orada allocate_puzzle fonksiyonu çağrılıyor yazdığın bu kodun o satırın devamında işlemesi gerekiyor. Eğer codefile cpp ye yazıyorsan bencede tüm kodu temizleyip sıfırdan başla adım adım . ancak bu şekilde hatanı bulursun.





Yazar
ramcho


avatar
denizli
Kayıt: 02.10.2006
19.12.2007-23:46 #33044
codefile.cpp ye yazıyorum hocam..neyse ben tekrar uğraşayım olmassa tekrar yazarım..yarın bayram bu kadar çalışma yeterlaughinglaughing..ii bayramlarrr










Yazar
cantur


avatar
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006
19.12.2007-23:46 #33045
sinan61 yazdi
 
Hocam bu karakutular (dos'da beyazbiggrin) hakkında biraz açıklama yaptığınız exelerde kelimeye göre kutu koyuyormuş gibi bir hal çarptı gözüme! Kelimeye göre karakutu mu karakutuya göre kelime şayet kelimeye göre karakutuysa o iş nasıl olcak? Şimdiden teşekkürler!!!


1: Her kelimenin bitiminde doğal olarak bir kutu koymak zorundasın iki kelimeyi birbirinden ayırabilmek için.
2: Bunun dışında istediğin yerlere uygun kelime bulamayınca kutu koyabilirsin. (Sınırlar bunu abartmamanız için laughing)

Bi gazete alıp kelimelerin nasıl yerleştiğini incele istersen algoritma için ilham kaynağı olabilir.dancing





Yazar
sinan61


avatar
TRABZON
Kayıt: 05.12.2006
20.12.2007-00:12 #33046
cantur yazdi
 

Bi gazete alıp kelimelerin nasıl yerleştiğini incele istersen algoritma için ilham kaynağı olabilir.dancing

Şu puzzle algoritması kafayı yedirticek zaten!!!






Nobody live like me!!!




Yazar
seyehat


avatar
istanbul
banlandı
Kayıt: 01.09.2007
20.12.2007-13:35 #33052
read_word_list_to_memory(); yazdığğımda şöle bir uyarı penceriesi geliyo yardımcı olyurmusunuz

debug assertion failed
file:fseel.c

expression(stream!=null)

For information on how your pronram can cause an assertion failure,see the visua c++ documentation on assert






Yazar
neurorebel


avatar

Kayıt: 15.08.2007
21.12.2007-22:13 #33069
sorunun cevabı önceki sayfalarda var sanırımpeace





Do weird and difficult things.

Yazar
seyehat


avatar
istanbul
banlandı
Kayıt: 01.09.2007
21.12.2007-23:52 #33072
neurorebel yazdi
 
sorunun cevabı önceki sayfalarda var sanırımpeace


önceki safalarda hoca dictionar.txct yi debug klasötünün içine atılması gerketiğini söylemiş ben onnu denedeim ama sorunu çözemedim.acaba .net 2005 te çalışmamdan kaanaklanıyor olabilir mi.





Yazar
seyehat


avatar
istanbul
banlandı
Kayıt: 01.09.2007
22.12.2007-09:51 #33073
ya hocam daha kolay bi şey yokmudu yabiggrin





Yazar
neurorebel


avatar

Kayıt: 15.08.2007
22.12.2007-18:57 #33081
ya sanırım vs 2005.net 'te projenin klasörüne kopyalaman gerekiyor. IDE içinden "run" yaptığında "working directory" projenin klasörü oluyor. Yani .sln dosyasının bulunduğu klasöre dictionary.txt dosyasını kopyalarsan sorun çözülecek gibi hissediyorum biggrin





Do weird and difficult things.

Yazar
neurorebel


avatar

Kayıt: 15.08.2007
22.12.2007-19:26 #33082
Hocam bu arada printf_puzzle() fonksiyonu puzzle gridin transpoze olmuş halini yazıyor. Yani aslında add_to_puzzle() ve read_from_puzzle() fonksiyonlarında sorun yok.





Do weird and difficult things.

Yazar
cantur


avatar
Rize
admin
Kayıt: 16.01.2006
22.12.2007-21:04 #33084
neurorebel yazdi
 
Hocam bu arada printf_puzzle() fonksiyonu puzzle gridin transpoze olmuş halini yazıyor. Yani aslında add_to_puzzle() ve read_from_puzzle() fonksiyonlarında sorun yok.
drooling
eminmisin.





Yazar
neurorebel


avatar

Kayıt: 15.08.2007
22.12.2007-22:17 #33085
add_to_puzzle() ve read_from_puzzle() fonksiyonlarında row ve col parametrelerine denk gelen offset doğru hesaplanıyor. Dolayısıyla sorun printf_puzzle()'da olmalı eminim.raised eyebrow





Do weird and difficult things.

Yazar
neurorebel


avatar

Kayıt: 15.08.2007
23.12.2007-00:29 #33087
öfff.... header dosyasındaki col ve row parametreleri yüzündenmiş !! önceki mesajlarda sorun belirtilmişti. çok özür dilerim... beat up


root.cpp'de

void add_to_puzzle(int row , int col, char value)

ve

char read_from_puzzle(int row , int col)

olmalı sanırım confused







Do weird and difficult things.

Del.icio.us
Digg
Facebook
Furl
Google
Blink
Simpy
Spurl
Y! MyWeb