Konuyu görüntüle
IUCODERS FORUM > Duyurular > Okul ile ilgili > "Signal Processing Katliamı"
Yazar
pierini


avatar

Kayıt: 05.02.2007
23.06.2011-22:57 #75064
hicbir yorum yapmayacağım, sağlıklı bir içerik olması açısından ,
tek istediğim bir şey var: sınavda 100 alan arkadaşın kağıdı bölüm sitesine konulsun.
istediğim cevap anahtarı değil, onlardan bir fayda görmedik,
cevap anahtarlarındaki gibi de çözdük değişen hiçbirşey olmadı.
o kağıtta ne var ne puan getiriyor bir görelim.

ödevler size bonus olarak yansıyacak dendi. demekki ödev de yapmasak 0'ı da alamayacaktık.
bize bu dersin nasıl geçileceğini çıkıp birisi anlatsın şurda...





never stop # if you run
never attempt # if you stop












Yazar
emrahh


avatar
istanbul
Kayıt: 08.01.2007
23.06.2011-23:02 #75065
Evet tam manasıyla katliam... Öyle 100-90 falan beklemiyoruz ama rakam almayı da hakettiğimizi düşünmüyorum. Hadi bir kaç öğrenci yapamasa anlaşılabilir ama yapanlar birkaç tane bu derste....
147 kişiden 20 tanesi geçmiş. geri kalanlardan en yüksek 25 alan var...





life goes on





Yazar
bymsk


avatar
random
Kayıt: 17.11.2007
23.06.2011-23:20 #75066
Bu sonuçlardan sadece biz mi sorumluyuz ?





Life is too short to remove USB safely!

Yazar
zikri


avatar

Kayıt: 16.10.2006
23.06.2011-23:20 #75067
bir signal klasiği :)
10 almak için 3-4 gün uğraştım en azından





Yazar
wizard


avatar

Kayıt: 30.11.2009
23.06.2011-23:54 #75068
Bir insanın 1 yada 2 alabilmesi için kağıdını ya boş vermesi yada cevabtan alakasız bir şeyler karalaması lazım , sorunun doğru çözüm yolu ile basit hatadan yanlış sonuç vermesi bu sorunun tamamen iptali demek midir ? o zaman soru kağıdını hiç çalışmamış boş kağıt verenden farkının olmaması anlamına geliyor burada çalışan ile çalışmayanın bir farkı yokmu? Eğer durum böyle ise yetkililerden bize sinyalin dışında soru çözme tekniklerini anlatmasını istiyorum !!!





Wizard of OZZ

Yazar
orhan


avatar
istanbul
admin
Kayıt: 17.11.2005
24.06.2011-00:22 #75071
Valla şu notları görünce insanın içi gidiyor ne diyeyim. 1 2 nedir?
ortada bir başarısızlık durumu var ise bu durumdan ders alması gereken tek kişi öğrenci midir?





N/A
Yazar
silvergoldd


avatar

Kayıt: 23.06.2011
24.06.2011-00:30 #75072
"sınav kağıdımı görebilir miyim?" soruma
"-hayır, göstermek zorunda değilim" diyerek çifte standart uygulayan , ikide bir öğrencilerine aptal muamelesi yapan (bütün konuşmaları google gruplarda mevcuttur) bir hocanın sağduyulu davranmasını beklemiyorum. Şuan bu eleştiriyi anlayıp da kendini düzeltmesini hiç ummuyorum.

"Bu seneki dersten geçmeyi umut etmeyin." gibi sözlerle öğrencilerine umutsuzluğu aşılayan, çalışma azmini yok eden sayın hocamız aynı zamanda "özverili" davranmaktadır. mesela sorularımızı çözmektedir, çözümleri upload etmektedir,dersin videolarını paylaşmaktadır, vs.

şimdi çelişkilere gelelim:
1. sayın hocam, madem bu kadar özverili davranıyorsunuz.. neden canınız istediğinde öğrenciye sınav kağıdını gösterip, canınız istemediğinde göstermek zorunda değilim diyerek bir öğrencinin saygısını kaybetmeyi göze alıyorsunuz? belli ki sizin istediğiniz kalitede bir "signal processing" bilgimiz yok. Diyelim ki kalitemizi artırmaya niyetimiz var, o halde neden bize olumsuz telkinlerde bulunarak çalışma hevesimizi zedeliyorsunuz?

2.eğer sayın hocamız doğru bir çizgide gidiyorsa neden diğer hocalarım bu çizgide gitmiyor? neden diğer hocalarımız , bu sene dersten geçmeyi umut etmeyin tarzında sözler söylemiyor?

3.eğer sayın hocamız yanlış çizgide gidiyorsa neden bizler bunu kabulleniyoruz? bizler mühendislik okuyan bilinçli insanlar değil miyiz? Bir yanlışlık gördüğümüzde bunu ilgili kişilere duyuramayacaksak bir ders uğruna, 1 günün bile çok kıymeti bulunan hayatlarımızı 1 er yıl 2 şer yıl daha ertelemeye göz yumuyoruz demektir.

Benim şahsi fikrim, birkaç kişi toplanıp bölümden sorumlu hocamıza gidelim. Durumu anlatalım,bir orta yol bulalım, olmuyorsa da görevimizi yerine getirmiş oluruz en azından.






Yazar
ceceokacha


avatar

Kayıt: 12.02.2011
24.06.2011-00:57 #75073
acaba 100 alan kağıt ile benim kağıt arasında ne fark var gerçekten merak ediyorum.Hadi bunuda geçtim dalga geçer gibi kağıtları okuması basit 0 0 0 diye bir de dalga geçiliyor.Buurdan anlaşılıyor ki hocanın bize dersi öğretme gibi bi kaygısı yok zaten de kendi adıma söyleyeyim böyle bir dersi heleki bunun gibi derste "shit" diye küfürler eden bir adamdan benim öğreneceğim bir ders yoktur.Eminim kağıtları hiç not vermeyen bir hoca dahi okusa şu görüntüden çok daha iyi notlar çıkabilir.
Bu arada silvergold'a katılıyorum sorumlu kimse onunla konuşalım.





Yazar
clairvoyant


avatar
Antalya
Kayıt: 05.05.2006
24.06.2011-01:17 #75074
Hocanın sınav kağıdını gösterip göstermemesi hocanın insiyatifindedir, boşuna bu konuda hocayı rencide etmeyin. Eğer haklı olduğunuzu düşünüyorsanız ve hoca da sınav kağıdınızı gösterme insiyatifinde bulunmuyorsa, hakkınızı resmi yollarla aramalısınız. Olmazsa bu işin mahkemeye kadar yolu var. Hocanın tavırlarından şikayetçiyseniz bu konuyu bölüm başkanına veya dekanlığa bildirebilirsiniz. En fazla idari soruşturma başlatılır, ondan da bir sonuç çıkacağını sanmıyorum. Buradan bağırıp çağırmak hocanın sinirlenmesine ve telafi sınavı için çok zor sorular hazırlamasına neden olabilir. Soruları cevaplayamadıktan sonra da resmi yollardan itiraz bile işe yaramaz. Benim tavsiyem, itiraz süresi dolmadan öğrenci işlerine sınav sonucuna itiraz dilekçesi verin ve hocayı sinirlendirmemek adına eleştirinin dozunu kaçırmayın.





Let`s make this world a better place to live !

Yazar
silvergoldd


avatar

Kayıt: 23.06.2011
24.06.2011-02:16 #75075
clairvoyant yazdi
 
Hocanın sınav kağıdını gösterip göstermemesi hocanın insiyatifindedir, boşuna bu konuda hocayı rencide etmeyin. Eğer haklı olduğunuzu düşünüyorsanız ve hoca da sınav kağıdınızı gösterme insiyatifinde bulunmuyorsa, hakkınızı resmi yollarla aramalısınız. Olmazsa bu işin mahkemeye kadar yolu var. Hocanın tavırlarından şikayetçiyseniz bu konuyu bölüm başkanına veya dekanlığa bildirebilirsiniz. En fazla idari soruşturma başlatılır, ondan da bir sonuç çıkacağını sanmıyorum. Buradan bağırıp çağırmak hocanın sinirlenmesine ve telafi sınavı için çok zor sorular hazırlamasına neden olabilir. Soruları cevaplayamadıktan sonra da resmi yollardan itiraz bile işe yaramaz. Benim tavsiyem, itiraz süresi dolmadan öğrenci işlerine sınav sonucuna itiraz dilekçesi verin ve hocayı sinirlendirmemek adına eleştirinin dozunu kaçırmayın.


zaten denetim problemi devlet dairelerinde hep vardır. Yanlış gidişatların önlenmesi adeta tıkanmıştır. Tamam düzeni değiştiremiyoruz bari insanlarımızı sağduyulu olmaya davet edelim. Aman sinirlenmesin zor soracak, aman bişey olmasın morali bozulmasın bize patlayacak gibi kalıplara girmemeliydik. Sinirlilik bir duygu durumudur. Bu kadar insanın hayatı bir insanın duygu durumuna bağlı olmamalı. Evet hayatı diyorum 1 yıl ertelenmiş bir mezuniyet, bir çok kişinin maddi ve manevi sıkıntılar içinde yaşamasına sebep olabilir. 1-2 kişi olsa neyse, onlarca kişinin bu sıkıntıları yaşamasına sebep olmak büyük bir sorumluluktur. öyle dalga geçmeyle olmaz.

neticede dersten bıraktığınız aynı kapasitede öğrenciler bir çok dersi geçmektedir. Eğer problem bizdeyse diğer dersleri geçmememiz gerekirdi. Onlarda da böyle dökülmemiz gerekirdi.

ben yine de uzatmamak adına hocamıza bir çağrıda bulunmak istiyorum. eğer gerçekten bizleri önemsiyor iseniz, bizim iyiliğimiz için yapıyorsanız bunları, şahsım adına konuşuyorum, bir iyilik görmedim. Neden mi ? X dersine çalışıyorum, bir istek var içimde, X dersinin hocası yapabildiğimiz kadarıyla bize puan verdiği için, çalışma azmim oluyor,ne kadar bilsem kârdır diyorum çalışıyorum. ve karşılığını da alıyorum çok şükür.

Ama signal dersinde hiç bilmemek,az bilmek veya orta derecede bilmek arasında bir fark olmadığı için puanlarımız direk 0 geldiği için, ve siz de "bu seneki dersi geçmeyi unutun" dediğiniz için çalışmıyorum.ve çalışmayacağım da.. X dersinden birşeyler kaptım ama signal dersinden birşeyler kapamadım ne yazıkki.






Yazar
deadfree


avatar
istanbul
Kayıt: 13.04.2009
24.06.2011-02:22 #75076
burda atar yapan canım gençler. bu delikanlı hallerinizi, bu devrimci ruhunuzu istirham ederim anonim olarak yapmayınız, adam gibi adınızı soyadınızı belirtin, yoksa burada "haklı olarak" gösterdiğiniz tepkinin hocanın karşısında söneceğine, yalvarmayla karışık bambaşka bir hal alacağına inanırım.





Yazar
clairvoyant


avatar
Antalya
Kayıt: 05.05.2006
24.06.2011-02:49 #75077
Okulun uzamasının getirmiş olduğu sıkıntıları benden iyi bilemezsiniz, çünkü 8. yılımı doldurdum. Bu tip konular yıllarca tartışıldı ama hiç bir faydası olmadı. Biz kalıplara girmedik de ne kazandık? İşi gücü bırakıp sittiribottan formülleri ezberlemediğim için hala buradayım. Sonuçta burası geçici bir kurum ve bizim görevimiz en kısa yoldan geçip buradan kurtulmak. Hocaların üstüne kusarak bu süreci hızlandırmak mümkün değil. Bir şeyleri değiştirmek istiyorsanız hakkınızı arayacağınız birimler bellidir.

Ben sizin öfkeyle kalkıp zararla oturmamanız için tavsiyede bulundum, gerisini siz bilirsiniz.





Let`s make this world a better place to live !

Yazar
silvergoldd


avatar

Kayıt: 23.06.2011
24.06.2011-03:06 #75078
deadfree yazdi
 
burda atar yapan canım gençler. bu delikanlı hallerinizi, bu devrimci ruhunuzu istirham ederim anonim olarak yapmayınız, adam gibi adınızı soyadınızı belirtin, yoksa burada "haklı olarak" gösterdiğiniz tepkinin hocanın karşısında söneceğine, yalvarmayla karışık bambaşka bir hal alacağına inanırım.


önemli olan burada isim yazıp senin tabirinle "delikanlı" lık taslamak değildir. bunları yazmakla umduğum şey, gerçekten benim gibi düşünen birileri varmı yokmu bunu yoklamak, ardından hocayla ve bölüm sorumlusuyla konuşarak bir çözüm yolu-tavsiye ortaya çıkarmaktır. tabi büt. sonrasında olmalı bunlar.en azından bölümden sorumlu kişiden şu lafı duymak istiyorum: "bu dersten neden bu kadar çok sayıda öğrenci kaldığını merak ediyorum,bunun için bir çözüm yolu bulmalıyız." veya "bu dersten bu kadar çok sayıda öğrencinin kalması benim umurumda değil, bir çözüme gerek yok."
bu 2 cümleden birini duysam yeter benim için.olumlu yada olumsuz olması önemli değil.peace





Yazar
asderx20


avatar
istanbul
Kayıt: 08.11.2010
24.06.2011-04:11 #75080
okulun uzatılmasına ne gerek var günlerce bakıyorsak ve geçemiyorsak ,yüksek puanla kazandığımız ve kaliteli dediğimiz bölümün kalite anlayışı bu mu acaba? öğrencilerine sahip çıkanın kaybedeceği birşey olmaz belki de daha çok kazanır başka da birşey diyemeyeceğim.





Gidemedi?in yer senin de?ildir.



Yazar
mrmetal


avatar
Bodrum
Kayıt: 12.11.2006
24.06.2011-05:11 #75083
Epey kişi geçmiş yahu. Derdinizi anlatacağınız mevkiide olan kişilerin daha büyük şovları da mevcut. Circuit'ta 4/140 oranı yaşanalı daha bir kaç ay oldu. Sabri hocanın derste söyledikleri ise kahrolsun sizin gibi öğrencilere, bu sınıftan hiç kimse referans için yanıma gelmesin, eğitimcilik hayatımda gördüğüm en büyük rezilliği yaşattınız bana minvalinde şeylerdi. Öğrencilerden daha beter hayal kırıklığına uğramış durumdaydı ve bu durumun tüm sorumlusunu dersine yeterince kıymet vermeyen öğrenciler olarak görüyordu. Ahmet hocadan bahsetmeye gerek yok zaten, 20'nin altında kişinin geçtiği çok final sınavı hatırlıyorum. Sonuç? Yok. Dekanımızın sınavlarını araştırmak lazım, kaç kişiyi sapır sapır dökmüş. Bu işler böyle arkadaşlar, maalesef Mustafa hocaya özgü durumlar değil bunlar, İÜ'ye değil, Türkiye'ye de değil. Bazı dersler bazı hocalarla birleşip mükemmel uyum sağlanınca böyle sonuçlar çıkıyor ama yinede yapacak bir şey yok demek doğru değil; çırpınmaya devam etmek lazım. Tabii bu çırpınma daha yıpratıcı bir biçimde ders çalışarak oluyor, okulu hayatın daha merkezine koyarak falan. Özellikle bizim bölümde çok az çalışarak, derslerin çoğu geçilebiliyor, bu insanda kötü bir alışkanlık yaratıyor, sonra böyle teorisi ağır dersler tepetaklak ediyor adamı. Bunları birisi söyleyecekti, bu sefer de kötü adam ben olayım.angel Özet:cow





1 2 3 4
Del.icio.us
Digg
Facebook
Furl
Google
Blink
Simpy
Spurl
Y! MyWeb